فرماندار آوج:
معاونت وظیفه عمومی شهرستان آوج راه اندازی شد
فرماندار شهرستان آوج گفت:معاونت نظام وظیفه عمومی شهرستان آوج راه اندازی و در شهرستان استقرار یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در مراسمی با حضور نصرت اله علیرضایی فرماندار، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان و معاونین وی، اعضای شورای تامین شهرستان، فرماندهی انتظامی شهرستان و زیرمجموعه ایشان، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت نظام وظیفه عمومی شهرستان آوج راه اندازی و در شهرستان استقرار یافت.
علیرضایی در این مراسم از همکاری و مساعدت فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان، بخشداری مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوج تقدیر و تشکر کرد.
او با بیان اینکه خدمات وظیفه عمومی شامل مشاوره در خصوص معافیت تحصیلی است، افزود: صدور معافیت تحصیلی دانش آموزان که به سن مشمولیت میرسند، صدور معافیت تحصیلی دانشجویان، مشاوره در خصوص معافیت کفالت از جمله خدمات می باشد.
علیرضایی اضافه کرد: رسیدگی به پروندهای معافیت کفالت شامل رسیدگی به پروندهای معافیتهای موارد خاص از قبیل خانواده شهدا ایثارگران متعهدان آموزش و پرورش و رسیدگی به پروندهای معافیت پزشکی است.
به گفته او، مشاوره در خصوص اعزام به خدمت وثبت نامه فارغ التحصیلان دانشگاهها و دبیرستان ها، تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاههای سطح شهرستان از دیگر خدمات وظیفه عمومی است.
فرماندار شهرستان آوج در ادامه گفت: راه اندازی کمسیونهای کفالت و پزشکی وتعامل و همکاری با اعضای کمسیونهای کفالت که شامل نماینده فرماندار نماینده سپاه و دادگستری و شورای شهر هستند، از جمله مأموریتها و وظایف معاونت وظیفه عمومی شهرستان است.