خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر :

تا پایان بهمن ٣٠ نوع خدمات تامین اجتماعی غیر حضوری خواهد شد

تا پایان بهمن ٣٠ نوع خدمات تامین اجتماعی غیر حضوری خواهد شد
کد خبر : ۱۰۲۶۵۸۶

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : استقرار طرح 3070 منشا تحولات بسیاری در سطح سازمان است و هرچه همکاران در این طرح ، موفق‌تر عمل کنند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان بهمراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، عباس دیری صبح امروز  به همراه  برخی از روسای ادارات تامین اجتماعی استان ، در بازدید سرزده از شعبه یک و دو بوشهر  با بیمه شدگان و همکاران این شعبه گفت وگو  کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه اجرای طرح( 3070) قرار گرفت. 

 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر  در این بازدید با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان و مراجعین، بر ضرورت آموزش برای همه همکاران در شعب اشاره نموده و خاطر نشان کرد ؛ لازم است ، همکاران آموزش اطلاعات کافی داشته باشند تا با طیب خاطر  به شرکای اجتماعی سازمان خدمات ارائه کنند.

 وی با اشاره به ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع کرونا، گفت: شرایط حاکم بر جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای سیاستهای دولت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان را بر آن داشت تا خدمات الکترونیکی خود را برای آرامش و رفاه شرکای اجتماعی و جلوگیری از شیوع کرونا توسعه و گسترش دهد که اجرای طرح 3070 نیز به همین منظور اجرایی شده است و بر اساس آن سازمان 30 نوع خدمت خود را تا پایان بهمن ماه غیرحضوری و الکترونیکی می کند.

دیری با تاکید بر اهمیت اجرای بهینه و به موقع طرحهای معرفی شده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مراجعین و جامعه بیمه شدگان سازمان، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح 3070 در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف نمود و گفت: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود.

 سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، اظهار کرد: امروز در عصر ارتباطات هستیم و باید از این امر، از ظرفیت‌هایی که  دیده میشود  به این واسطه در بهبود خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم ‌.

وی بیان کرد: یکی از امکاناتی که به واسطه فناوری‌های روز به وجود آمده است، طرح‌های الکترونیکی و غیرحضوری که باعث کاهش هزینه‌ها برای سازمان‌ها و نهادها، ارتقای خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع و همچنین کاهش اتلاف وقت آنهاست.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح می‌توانیم با خدمت‌رسانی بهتر باعث رضایت بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران شویم و همچنین این امر باعث تمرکز کارکنان سازمان برای انجام دیگر امور اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز