در پی شیوع کرونا مطرح شد؛
تاکید مدیرعامل شرکت گاز اردبیل بر استفاده مشترکین از خدمات غیرحضوری
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل ارائه خدمات غیر حضوری و استفاده مشترکین از این نوع خدمات را از جمله فرصت های پیش آمده در دوران شیوع بیماری کرونا برشمرد.
به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی ارائه خدمات غیر حضوری و استفاده مشترکین از این نوع خدمات را از جمله فرصت های پیش آمده در دوران شیوع بیماری کرونا برشمرد و گفت: همه گیری ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن مردم و دریافت خدمات در بستر اینترنت و همچنین افزایش خطر ابتلا با مراجعه حضوری به ادارات تابعه شرکت، برای کارمندان و مشتریان، موجب شد تا شرکت گاز استان اردبیل با استفاده بهینه از این فرصت، کیفیت خدمات غیر حضوری خود را بهبود دهد و با ارزیابی بازخوردهای بدست آمده از کاربران این سامانه نسبت به ارتقای سطح کیفی ارایه خدمات غیر حضوری اقدام کند.
وی افزود: نمایش لیست قبوض، نمایش لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل، درج کد ملی، اصلاح مبلغ قبض، درخواست تست کنتور و ... نمونه ای از خدمات در بستر وبسایت شرکت گاز استان اردبیل هستند که در راستای تسریع در پاسخگویی به مشترکین و عدم مراجعه حضوری در دوران شیوع بیماری کرونا ارایه می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: مشترکین گاز طبیعی در استان می توانند خدمات غیر حضوری خود را از قسمت میز خدمت الکترونیکی در وبسایت این شرکت به نشانی WWW.NIGC-AR.IR و یا از طریق دانلود و نصب نرم افزار خدمات آنلاین مشترکین "تحت موبایل" شرکت گاز استان از طریق لینک http://nigc-ar.ir/app بهره مند شوند.