خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود

زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۸۴۹۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می‌کنیم با حمایت مدیران و مسئولان و با مشارکت کارآفرینان و صنعتگران، به این هدف مهم دست یابیم.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی پارس‌آباد اظهار کرد: یکی از لازمه‌های جذب سرمایه‌گذاران، ایجاد بسترها و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آنان است تا با فراهم کردن امکانات لازم، شاهد حضور سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

وی تصریح کرد: این موضوع همواره مورد تاکید مسئولان و دولتمردان بوده و تلاش شده است با حمایت‌ها، تامین اعتبارات و وضع قوانین و مقررات مختلف، تنگناها و مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل  با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار، زمینه‌ساز رشد همه جانبه استان خواهد شد، ادامه داد: هدف از تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی، حمایت از سرمایه‌گذاران و بسترسازی برای رونق تولید و اشتغال است که این شرکت از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تحقق این هدف مهم استفاده خواهد کرد تا جوابگوی خیل عظیمی از تقاضاهای بحق سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی باشیم.

علایی از اجرای برنامه‌های متنوع این شرکت برای رونق تولید و اشتغال خبر داد و افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور رشد و توسعه صنعتی و افزایش سرمایه‌گذاری در استان، برنامه‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف؛ تامین اعتبارات، ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه شهرک‌های صنعتی، فعال سازی قراردادهای راکد و ارائه بسته‌های حمایتی به واحدهای تولیدی تدوین شده است که این برنامه‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر در سطح شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود.

وی به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی در تسهیل امور واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی، تلاش شده است با بازدیدهای میدانی نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی در همان محل واحدها اقدام شود تا خللی در تولید و اشتغال آنان ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل  سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی را ولی نعمتان و جهادگران اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت مسئولان، در سال جاری شاهد اجرای بیش از 20 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3500 میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی هستیم تا روند رو به رشد توسعه صنعتی استان تداوم و گسترش یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز