خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

جابجایی حدود 770 هزار نفر مسافر از استان اردبیل

جابجایی حدود 770 هزار نفر مسافر از استان اردبیل
کد خبر : ۱۵۳۳۷۱۲

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:حدود 770 هزار نفر مسافر در 6 ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان بیله سوار با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود 121 هزار صورت وضعیت توسط شرکت ها صادر شد، اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 807 هزار و549 نفر مسافر از استان جابجا شده بودند در 6ماهه گذشته کاهش 8 درصدی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در6 ماهه گذشته 442 هزار و640 نفر مسافر از شهرستان اردبیل، 3 هزار و547 نفر مسافر از شهرستان نیر، 6 هزار و866 نفر مسافر از شهرستان نمین، بیش از3 هزار نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، بیش از 58 هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد، بیش از 67 هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال، حدود 4 هزار نفر مسافر از شهرستان کوثر، 40 هزار و754 نفر مسافر از شهرستان گرمی، حدود 122 هزار نفر از شهرستان مشگین شهر، یک هزار و 500 نفر مسافر از شهرستان سرعین، 1هزار و282 نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و حدود 12 هزار نفر نیز از سایر شهرستان ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 397هزار و743 نفر مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،293 هزار و458 نفر توسط وسیله نقلیه مینی بوس و 72 هزار و688 نفر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده‌اند، ادامه داد: 62 شرکت مسافربری در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران است.

شیرین زاده در این مدت از افزایش 13 درصدی جابجایی مسافر در شهرستان بیله سوار خبر داد و خاطرنشان کرد: در 6 ماهه گذشته بیش از 3 هزار نفر مسافر از این شهرستان جابجاشده اند در حالی که در مدت مشابه سال قبل این رقم 2هزار و 700 نفر بود.

وی فعالیت 7 پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و 231 ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت 62 شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی 2 هزار و 240 راننده در این استان را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز