خبرگزاری کار ایران

در مدت ۶ ماهه گذشته انجام شد؛

آزادسازی 200 نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد

آزادسازی 200 نفر از  محکومان مالی جرائم غیر عمد
کد خبر : ۱۵۳۳۳۲۱

معاون قضایی رئیس کل و نائب رئیس هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل از آزادسازی 200 نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد در مدت 6 ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، یوسف خدادادی در ششمین مرحله آزادی زندانیان محکومیت های غیر عمد و  مالی اظهار کرد: این جلسه با مشارکت اتحادیه عسل و لبنیات فروشان اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

وی افزود: امروز به میمنت این اعیاد زمینه آزادی 20 نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد با مبلغ محکومیت بیش از 10 میلیارد تومان با مشارکت خیرین و ستاد دیه استان فراهم شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن قدردانی از مردم ولایی و خیرین  استان اردبیل که با ستاد دیه استان همکاری می کنند، خاطر نشان کرد: از اول سال جاری تاکنون 200 نفر از  محکومان مالی جرائم غیر عمد با مبلغ محکومیت بیش از 400 میلیارد تومان از  زندان های استان آزاد شدند.

 خدادادی بیان کرد: علیرغم همه تلاش های انجام گرفته در حال حاضر بیش از 200 نفر محکوم مالی در زندان های استان هستند که چشم انتظار یاری و کمک خیرین برای آزادی از زندان هستند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین محترم با اهدای لوح تقدیر،  تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز