خبرگزاری کار ایران

معاون برق اردبیل خبر داد؛

بهبود چرخه عمر ترانسوفرماتورها در شبکه توزیع برق اردبیل

بهبود چرخه عمر ترانسوفرماتورها در شبکه توزیع برق اردبیل
کد خبر : ۱۵۳۳۰۳۴

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل از بهبود چرخه عمر ترانسفورماتورها در شبکه توزیع برق اردبیل با تلاش همکاران کارگاه ترانس خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عبداللهیان اظهار کرد: تلاش های همکاران کارگاه ترانس معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، در راستای مدیریت بهینه دارایی های فیزیکی، ترانسفورماتورهای مستعمل در کارگاه ترانس تعمیر و در چرخه مجدد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: ترانسفورماتورها به دلایل متعددی نظیر، اضافه بار بیش از حد، اتصال کوتاه در نزدیکی ترانسفورماتور و شرایط خاص جوی و اقلیمی دچار خرابی می شوند و از اینرو، مراقبت صحیح و برنامه ریزی منظم بازرسی و نگهداری ترانسفورماتورها الزامی است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به ضرورت و اهمیت حفظ و ارتقای پایداری شبکه و در جهت اقدام برای گذر از پیک بار افزود: با تلاش همکاران در معاونت‌ بهره برداری و دیسپاچینگ و با همکاری اداره های بهره برداری واحد های اجرایی و استفاده از توان فنی همکاران  کارگاه ترانس، تعمیرات اساسی 75 دستگاه ترانسفورماتور و سرویس38 دستگاه ترانسفورماتور در محل پست ها  با ظرفیت 14 مگاولت آمپر با موفقیت به اتمام رسیده و پس از انجام آزمایش‌های لازم تحت بهره برداری مجدد قرار گرفته است.

عبداللهیان خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری، همکاران کارگاه ترانس در گروه تعمیرات و خدمات فنی  اقدام به بازسازی و ترمیم قطعات 7 دستگاه ترانسفورماتور مسروقه کرده اند  که در سالهای گذشته توسط سارقان بشدت تخریب شده بودند.

وی با اشاره به پیگیری توسعه کارگاه و افزایش پتانسیل اجرا تعمیرات تجهیزات در شرکت توزیع گفت: امیدواریم با تحقق این برنامه ها، شرایط لازم برای بازیافت و تعمیر سایر تجهیزات نیازمند تعمیر و بهسازی در شبکه فراهم شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز