خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بیله سوار:

دولت چهاردهم تکلیف مدیران میانی را معلوم کند

 دولت چهاردهم تکلیف مدیران میانی را  معلوم کند
کد خبر : ۱۵۲۳۹۲۳

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار گفت: دولت چهاردهم در ادامه برنامه های دولت، تکلیف مدیران میانی را هم معلوم کند تا در شرایط ایستایی، فرصت ها از بین نرود و دولت را به صورت کامل مستقر کند تا نتیجه بخش باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهر مرزی؛ ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، هفته دولت را به دولتمردان و کارگزاران صدیق جمهوری اسلامی تبریک گفت و از خدمات دولت در سطح ملی، استانی و منطقه ای تشکر کرد و برای دولت چهاردهم آرزوی توفیق و سربلندی را خواستار شد.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه از تشکیل تیم قوی دولت چهاردهم با عنوان وفاق ملی با حضور طیف های مختلف سیاسی کشور تشکر و قدردانی کرد و از همکاری نمایندگان مجلش شورای اسلامی در اعتماد به کابینه دولت چهاردهم تشکر کرد. 

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت که به مناسبت هفته دولت برگزار گردیده بود، اشاره کرد و گفت: بیانات معظم له منشور و فصل الخطاب دولت مردان است و از رئیس جمهور خواست که این رویکردی که در اهتمام به مقام و جایگاه رفیع ولایت را پیش گرفته است محکم تر ادامه دهد و از این فرصت و ظرفیت حمایت های مقام معظم رهبری نهایت استفاده را داشته باشد.

امام جمعه بیله سوار از دولت چهاردهم خواست که در ادامه برنامه های دولت، تکلیف مدیران میانی را هم معلوم نماید تا در شرایط ایستایی، فرصت ها از بین نرود و دولت را به صورت کامل مستقر نماید تا نتیجه بخش باشد.

وی  شاه بیت فرمایشات مقام معظم رهبری را موضوع عدالت دانست و تصریح کرد: شرایط کنونی کشور اقتضا می کند تا دولت در چهار سال پیش رو، تمام برنامه ها و سیاست های خود را  حول محور شعار عدالت محوری محقق نماید و مصداق بارز این مطالبه و درخواست مقام معظم رهبری شامل استان اردبیل مخصوصا شمال استان اردبیل می باشد که بیشترین محرومیت را در سال های اخیر به لحاظ زیرساخت های نظیر: راه های مواصلاتی، آب شرب،اشتغال و صنعت کشاورزی را تجربه کرده اند. که الحمدلله مقداری از این محرومیت ها در دولت سیزدهم جبران شد ولی هنوز راه طولانی برای رسیدن به توازن و برخورداری را می طلبد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار انتخاب مدیران بومی و مدیران کلان استانی از شمال استان را بهترین راه حل این مشکلات و ناکارآمدی فعلی دانست و به موضوع مطالبه گندم کاران پرداخت و تصریح کرد: تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم در قضییه مطالبات گندم کاران کاملا در تضاد و تقابل است که مسئولان نتوانسته اند در چند ماه گذشته تدبیری بکنند و این مشکل بحق مردم را برطرف نمایند.

وی در ادامه از محضر مقام معظم درخواست نمود به مسئولان امر تذکر دهند که این رویکرد و روش غلط را حتما در سالهای آینده به حداقل برسانند و پول گندم کاران قبل از تحویل به مراکز خرید گندم به حساب آن ها واریز شود‌.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه از همکاری مسئولان، مردم و بویژه کشاورزان منطقه در تحقق کامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل به مرکزیت بیله سوار تشکر و قدردانی کرد و این فرصت را مغتنم دانست و از کوتاهی دولت سیزدهم در تشکیل هیات مدیره منطقه آزاد شدیدا گلایه نمود و خواستار تسریع این موضوع در دولت جدید شد.

وی در ادامه ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در عزه، خواستار تسریع انتقام سخت از سوی سپاه معظم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز