خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

پروژه زیرسازی و آسفالت‌ خیابان‌ اصلی ناحیه صنعتی نیر افتتاح شد

پروژه زیرسازی و آسفالت‌ خیابان‌ اصلی ناحیه صنعتی نیر افتتاح شد
کد خبر : ۱۵۲۲۸۴۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: ناحیه صنعتی نیر با مساحت 30 هکتار از جمله نواحی صنعتی استان است که با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شده است.

وی افزود: در این ناحیه صنعتی 64 قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده که تاکنون 12 واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های ذیصلاح شده‌اند.

علایی از اجرای پروژه خط انتقال و منبع زمینی و هوایی آب و زیرسازی معابر و خیابان‌های ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جدید نیز برای این ناحیه صنعتی اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال برای پروژه زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی به طول 2 کیلومتر در دو باند رفت و برگشت از محل منابع داخلی هزینه شده است تا روند عبور و مرور وسایل نقلیه تسهیل شود. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از طرح توسعه ناحیه صنعتی نیر خبر داد و افزود: مطالعات طرح توسعه این ناحیه صنعتی آغاز شده است که ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار و دستگاه‌های متولی، امیدواریم با تحقق توسعه آن شاهد حضور سرمایه گذاران جدید در شهرستان نیر باشیم.  

وی واگذاری زمین به صورت شرایط نقد و اقساط و تخفیف تا 50 درصد قیمت حق بهره‌برداری زمین در مناطق کمتر توسعه یافته را از جمله مشوقاتی برشمرد که باعث ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور در ناحیه صنعتی نیر و سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم برخوردار استان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: اجرای روشنایی معابر از دیگر پروژه‌هایی است که در ناحیه صنعتی نیر در دست اجرا می‌باشد تا ضمن تلطیف فضای عمومی، میزان ضریب امنیت این ناحیه صنعتی نیز افزایش یابد.

علایی تصریح کرد: تلاش می‌شود با تامین زمین و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز، جوابگوی خیل عظیمی از سرمایه گذاران جدید در استان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز