خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

افزایش 11 درصدی جابجایی کالا در استان اردبیل

افزایش 11 درصدی جابجایی کالا در استان اردبیل
کد خبر : ۱۵۲۲۷۳۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 11 درصدی جابجایی کالا در استان اردبیل خبرداد.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل ونقل نمین با بیان اینکه در 5 ماهه گذشته بیش از 2 میلیون تن کالا از استان اردبیل جابجا شده است، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که 1 میلیون و800 هزار تن کالا جابجا شده بود افزایش 11 درصدی را شاهد هستیم.

وی عمده کالاهای جابجا شده را سیمان فله ای و کیسه ای،انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، سیر، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: در مدت یاد شده 141 هزار  برگ بارنامه نیز در استان صادر شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه در صدور بارنامه نیز نسبت به سال قبل که 130 هزار برگ بارنامه بود 7 درصد افزایش را نشان می دهد تصریح کرد: در 5 ماهه گذشته 874 هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، 524 هزار تن کالا از شهرستان نمین، 204 هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد،101 هزار تن کالا از شهرستان خلخال، 120 هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار، 79 هزار تن کالا از شهرستان مشگین شهر، 53 هزار تن کالا از شهرستان گرمی و 71هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل در مدت یاد شده افزایش 15 درصدی صدور بارنامه در شهرستان اصلاندوز را یادآور شد و اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل 7 هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در 5 ماهه گذشته این رقم بیش از  8هزار برگ بارنامه است.

وی همچنین در 5 ماهه گذشته از افزایش 34 درصدی جابجایی کالا در شهرستان مشگین شهر خبرداد و خاطرنشان شد:در 5 ماهه سال قبل 52 هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده بود که در 5 ماهه گذشته این رقم 79 هزار تن بود. 

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت 90 شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: 13 هزار و550  دستگاه ناوگان و 12 هزار و 6 نفر راننده نیز در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وثوقی  از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به سامانه 141 راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز