خبرگزاری کار ایران

با هدف توانمندسازی کارآفرینان؛

رویداد ورک‌تاک در اردبیل برگزار می شود

 رویداد ورک‌تاک در اردبیل برگزار می شود
کد خبر : ۱۵۲۰۱۰۴

سخنگوی هیئت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اردبیل از برگزاری اولین رویداد ورک‌تاک با هدف توانمندسازی کارآفرینان و کارکنان خبر داد.

رامین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری ورک‌تاک اولین سری از سلسله رویدادهای آموزشی به همت کانون کارآفرینان برتر استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: رویداد ورک‌تاک با هدف توانمندسازی کارآفرینان و کارکنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویداد ورک‌تاک از سلسله رویدادهای برنامه‌ریزی شده در راستای توانمندسازی کارآفرینان و کارکنان است که اولین دوره این رویداد در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اردبیل بیان کرد: این رویدادها در زمینه‌های مختلفی طراحی و اجرا خواهند شد که می‌توان به مهم‌ترین موضوعاتی از قبیل «رویکردهای مناسب در مدیریت سرمایه انسانی»، «مالیات و نحوه تعامل سازنده»، «بهره‌وری در تولید و توسعه محصول»، «فرآیندسازی مناسب چرخه کار» و دیگر چالش‌های مهم کسب و کار اشاره کرد.

 عبدی ادامه داد: آشنایی کارآفرینان با قوانین مربوط به محیط کسب و کار اصلی‌ترین هدف پیش‌بینی شده برای اولین دوره آموزشی از رویدادهای دو ساعته ورک‌تاک است که مدیران و نمایندگان بیش از ۳۰ واحد تولیدی و کارآفرینی را میزبانی می‌کند.

وی تاکید کرد: این رویداد با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی برگزار می‌شود و از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و هم‌چنین کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی ایران برای حاضران در رویداد ورک‌تاک در انتهای دوره گواهی حضور ارائه خواهد شد.

سخنگوی هیئت مدیره کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اردبیل با اشاره به اهداف و ماهیت فعالیت کانون کارآفرینان برتر، خاطرنشان کرد: این کانون در سراسر کشور با حضور کارآفرینان برتر و عادی، صاحب‌نظران و علاقمندان به کارآفرینی با اساسنامه مصوب وزارت کار تشکیل شده و در ارتباط نزدیک با بازوهای اجرایی دولت قرار دارد که اهدافی مثل توسعه اشتغال پایدار، حمایت از تولیدکنندگان، ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد تعامل موثر بین کارآفرینان و نهادهای مختلف مرتبط را پیگیری می‌کند.

عبدی با تاکید بر اهمیت شناخت حقوق کارآفرینان و کارکنان در محیط‌های کسب و کار، ادامه داد: عموم علاقمندان به توسعه دانش در زمینه قوانین و مقررات مربوط به محیط‌های کسب و کار می‌توانند در اولین رویداد ورک‌تاک حضور پیدا کرده و از این فرصت دو ساعته استفاده کنند، اما لازم به ذکر است که به منظور حفظ کیفیت دوره تعداد محدودی متقاضیان را با اولویت ثبت‌نام پذیرا خواهند بود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز