خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمه دی اردبیل:

خبرنگاران و رسانه بازوان بیمه دی هستند

خبرنگاران و رسانه بازوان بیمه دی هستند
کد خبر : ۱۵۱۴۵۰۴

مدیر بیمه دی استان اردبیل گفت: خبرنگاران و رسانه ها بازوان شرکت های بیمه هستند که می‌توانند حداقل با یک پیام بیمه‌ای باعث افزایش سهم و نفوذ بیمه ای در استان شوند.

به گزارش ایلنا، حسین میکاییل وند در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد:خبرنگاران و رسانه ها بازوان شرکت های بیمه هستند که می‌توانند حداقل با یک پیام بیمه‌ای باعث افزایش سهم و نفوذ بیمه ای در استان شوند.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در گسترش فرهنگ بسیار حائز اهمیت است، افزود: رسانه نباشد ما نمی‌توانیم کاری کنیم و اطلاع رسانی در هیچ عرصه ای اتفاق نخواهد افتاد.

مدیر بیمه دی استان اردبیل در توضیح مسوولیت های این بیمه با اشاره به اینکه بیمه دی با ۱۱۰ هزار مرکز در کل کشور طرف قرارداد است و به صورت آنلاین پذیرش می‌کند، ادامه داد:  ۲۱ نماینده با ۳ کارگزار رسمی  در سطح استان در حال فعالیت است که موفق به افزایش ۲۰ درصدی شبکه فروش شده‌ایم.

میکاییل وند با اشاره به افزایش طرف قرارداد بیمه تا اول خرداد ۱۴۰۳ و تسویه کامل با بیمه شدگان و‌ذی‌نفعلان خاطرنشان کرد: شرکت بیمه دی علاوه بر این که افزایش سهم بیمه ای در استان داشتند در پی افزایش ضریب و نفوذ بیمه نیز هستند.

وی رویکرد اصلی بیمه دی را خدمات پس از فروش عنوان کرد و ادامه داد: بیمه دی جزو هلدینگ های اختصاصی بنیاد شهید است.

مدیر بیمه دی استان اردبیل همچنین به اسپانسری بیمه دی در شبکه ورزش اشاره کرد و گفت: این بیمه با برگزاری مسابقه و تعیین جوایز ارزنده در راستای احترام به بیمه شدگان و ذی نفعان تمامی برنامه‌های المپیک را پوشش می‌دهد.

میکاییل وند اضافه کرد: در خصوص سامانه تلفنی ۱۶۷۱ شرکت بیمه دی به صورت ۲۴ ساعته در تمامی کشور آماده پاسخگویی به مردم است همچنین در روزهای چهارشنبه با عنوان « چهارشنبه‌های پاسخگویی» مدیران تمامی شعبات و استان‌ها پاسخگوی بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان هستند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز