خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت راه اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از 4 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ثبت بیش از 4 میلیون  تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
کد خبر : ۱۴۹۹۵۰۸

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل گفت: در 3 ماهه گذشته 4 میلیون و468 هزار و248 تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمندمحور اردبیل -سرچم افزود: نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 4 میلیون و427 هزارو730 تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود در 3 ماهه گذشته افزایش 1 درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 2 میلیون و 220 هزار و 116 تردد در مبادی ورودی و 2 میلیون و 248 هزار و 132 تردد نیز در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 3 درصدی تردد را در مبادی ورودی و 5 درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل در 3ماهه گذشته محور اردبیل-آستارا وبرعکس، اردبیل-نیر و برعکس و اردبیل-مغان برعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مدت 3 میلیون و 647 هزار و 641 تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس،3میلیون و 646 هزار و433 تردد در محور اردبیل-نیر و برعکس و 2 میلیون و 6 هزار و 892 تردد نیز در محور اردبیل-مغان و برعکس به ثبت رسیده است.

نسیمی در 3 ماهه گذشته از ثبت 2 میلیون و 885 هزار و 253 تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: در مدت یاد شده 129 هزار و 971 تردد در محور بران-قره آغاج، 84 هزار و 508 تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو و 99 هزار و203 تردد نیز در محور جعفرآباد-بیله سوار ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان 9 درصد از کل تردد استان را شامل می شود اظهار کرد: میانگین سرعت متوسط استان 73 کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل فعالیت  74 دستگاه تردد شمار برخط، 54 سامانه ثبت تخلفات سرعت و 41 دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه 141 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز