خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

امنیت و آرامش حاصل از خدمات فراجا در اردبیل قابل لمس است

امنیت و آرامش حاصل از خدمات فراجا در اردبیل قابل لمس است
کد خبر : ۱۴۰۷۰۴۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امنیت و آرامش با تبلیغات نمی‌تواند قابل لمس باشد به طوری که در سطح استان اردبیل این موضوع با خدمات نیروهای خدوم فراجا به عینه مشاهده می شود.

به گزارش ایلنا، حمید قویدل به مناسبت هفته ناجا، با فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل دیدار و فرا سیدن هفته نیروی انتظامی را به کادر خدوم فراجا تبریک گفت.

قویدل اذعان کرد: امنیت و آرامش موضوعاتی نیست که با تبلیغات احساس کرد و این مسئله را در استان اردبیل به عینه با خدمات ارزنده نیروهای خدوم نیروی انتظامی  مشاهده می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات  سبز پوشان سفید دل که امنیت را در استان و کشور برقرار می‌کنند، اضافه کرد: بحث سرعت عمل و تحرک در هر دو حوزه نیروی انتظامی و هلال احمر الزامی و انکارناپذیر است.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: امنیت حاصل از زحمات نیروهای مسلح در چند سال اخیر با توجه به تحرکات دشمن بر علیه کشور به خصوص در مناطق مرزی جای تقدیر دارد.

فاطمی نیا با تبریک هفته نیروی انتظامی به زحمت  کشان این عرصه بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز همانند نیروهای خدوم فراجا در خدمت رسانی به مردم و نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی در خدمت رسانی آماده است.

در ادامه سردار تقوی با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان شهروند قانون مدار، پلیس خدمت مدار است، افزود: پلیس در لباس سربازان ولایت خادم ملت و حافظ جان و مال مردم است.

وی اضافه کرد: در سایه همدلی اقشار مختلف مردم و همچنین سازمان هایی همچون جمعیت هلال احمر که همکاری‌های همه جانبه در استان اردبیل دارند، در بحث امنیت نسبت به استان‌های دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

فرمانده کل نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در بحث جرایم سازمان یافته و جرایم خشن و سایر جرایم ها، استان اردبیل نسبت به سایر استان ها در وضعیت بهتری قرار گرفته و پایین تر از میانگین کشوری می باشد که جای تقدیر وقدردانی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز