خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکید کرد؛

عزم جدی مسئولان استان برای حمایت از سرمایه گذاری و توسعه صنعت اردبیل

عزم جدی مسئولان استان برای حمایت از سرمایه گذاری و توسعه صنعت اردبیل
کد خبر : ۱۳۵۶۰۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: عزم جدی مسئولان استانی، حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه گذاری است که در این راستا، از همه ظرفیت‌های ممکن برای افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رویکرد اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، همواره با نگاه تعاملی و حمایت گرایانه از واحدهای تولیدی بوده است.

وی ضمن تشکر از مجموعه دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال، گفت: تکلیف و وظیفه ما مسئولان، حمایت همه جانبه از تولید است تا با حل مشکلات واحدهای صنعتی، بتوانیم در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تعامل گسترده با دستگاه‌های اجرایی را از رویکردهای اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی در سال رشد تولید برشمرد و افزود: برای توسعه صنعتی استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاران، نیازمند کمک و همراهی دستگاه‌های خدمت رسان و سازمان‌های دخیل در توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم که به طور حتم با کمک مسئولان استانی و با تعامل مناسب با این دستگاه‌ها، تلاش خواهیم کرد تا بسترهای لازم سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی را فراهم سازیم.

علایی ضمن تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون، اظهار داشت: اجرای قانون بر همه لازم و ضروری است اما در تفسیر قوانین باید به نحوی عمل کنیم تا کمک حال واحدهای تولیدی باشیم و از بروکراسی‌های زائد اداری که موجب نارضایتی سرمایه گذاران می‌شود، برحذر باشیم.

وی ضمن تشکر از رئیس دستگاه قضایی استان برای تسریع در فرآیند رسیدگی و فسخ قراردادهای راکد، اظهار داشت: با توجه به کمبود زمین، تعیین تکلیف قراردادهای راکد از مهم ترین برنامه‌های این شرکت طی چند سال اخیر بوده است که به طور حتم با استمرار حمایت‌های دستگاه قضایی، تلاش خواهیم کرد تا این قراردادها هرچه سریعتر تعیین تکلیف و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار داده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز