کسب رتبه یک کشوری حمل ونقل استان اردبیل در رسیدگی به شکایات
![کسب رتبه یک کشوری حمل ونقل استان اردبیل در رسیدگی به شکایات](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/CNVcIeFLg7PC/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pgBy2775MbAF7otfNPZWXfo,/%D9%83%D8%A7%D9%87%D8%B4+%D8%B9%D9%85%D8%B1+%D9%86%D8%A7%D9%88%DA%AF%D8%A7%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%D8%AD%D9%85%D9%84+%D9%88%D9%86%D9%82%D9%84+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D9%85%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg)
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل از کسب رتبه اول کشوری این اداره کل در رسیدگی و پاسخگویی به شکایات خبر داد.
به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده که در جلسه کمیسیون ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل ونقل استان سخن می گفت، بیان کرد: طبق ارزیابی های انجام گرفته در سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای از بازه زمانی اردیبهشت 99 تا اردیبهشت 1400 معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل به 97/8 درصد شکایات رسیدگی کرده و این مهم نشانگر کیفیت سطح ارتقای خدمات است.
وی با بیان اینکه استانهای تهران،لرستان و هرمزگان از نظر وضعیت پاسخگویی و رسیدگی در رتبههای بعدی قرار دارند، افزود: عمده شکایات واصله مربوط به نارضایتی مسافران از عملکرد ناوگانهای عمومی، رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافری و بیشتر شکایات رانندگان از شرکت های حمل و نقل کالا است.
شیرین زاده جلب رضایت شاکیان را از جمله اهداف مهم برگزاری جلسات کمیسیون های ماده 11 و 12 عنوان کرد و از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل اطلاع دهند.