خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد:

راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ روابط کار در استان

راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ روابط کار در استان
کد خبر : ۱۰۰۷۷۹۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: همزمان با شیوع کرونا و کاهش مراجعات حضوری، مرکز پاسخگویی تلفنی حوزه روابط کار با شماره ۲۵۰۰ راه اندازی شد.​

به گزارش ایلنا، قاسم رحیمی در خصوص اهمیت راه اندازی مرکز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با دستور مقام عالی وزارت، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سؤالات فنی بخش روابط کار در کشور فراهم شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منحصربه ‎فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس‎دهنده‌های اینترنتی کشور است، دیگر مزیت این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد : این مرکز براساس تنوع سئوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به‎خصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت وزیان آور پاسخگوی سئوالات جامعه کار و تولید در سراسر کشور و از جمله استان اردبیل است.

رحیمی عنوان کرد : هم‎استانی‌ها به ویژه جامعه کار و تولید اردبیل می‌توانند برای دریافت پاسخ سؤالات خود در حوزه های مختلف روابط کار با شماره‌‎گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را بصورت تلفنی وآنلاین مطرح و مشاوره دریافت کنند.

وی با بیان راه اندازی این مرکز با استفاده از ظرفیت‌های صندوق بازنشستگی اضافه کرد: در این مرکز ۱۰ اپراتور پس از آموزش کامل موضوعات و قوانین مربوط به حوزه روابط کار به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات جامعه کار و تولید هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز