خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبر داد:

راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ روابط کار در استان

راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ روابط کار در استان
کد خبر : ۱۰۰۷۷۹۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: همزمان با شیوع کرونا و کاهش مراجعات حضوری، مرکز پاسخگویی تلفنی حوزه روابط کار با شماره ۲۵۰۰ راه اندازی شد.​

به گزارش ایلنا، قاسم رحیمی در خصوص اهمیت راه اندازی مرکز از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با دستور مقام عالی وزارت، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سؤالات فنی بخش روابط کار در کشور فراهم شد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منحصربه ‎فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس‎دهنده‌های اینترنتی کشور است، دیگر مزیت این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد : این مرکز براساس تنوع سئوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به‎خصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت وزیان آور پاسخگوی سئوالات جامعه کار و تولید در سراسر کشور و از جمله استان اردبیل است.

رحیمی عنوان کرد : هم‎استانی‌ها به ویژه جامعه کار و تولید اردبیل می‌توانند برای دریافت پاسخ سؤالات خود در حوزه های مختلف روابط کار با شماره‌‎گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را بصورت تلفنی وآنلاین مطرح و مشاوره دریافت کنند.

وی با بیان راه اندازی این مرکز با استفاده از ظرفیت‌های صندوق بازنشستگی اضافه کرد: در این مرکز ۱۰ اپراتور پس از آموزش کامل موضوعات و قوانین مربوط به حوزه روابط کار به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات جامعه کار و تولید هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز