دبیر خانه کارگر قزوین اعلام کرد:
کاهش تاثیر بستههای حمایتی با تبلیغات زودهنگام دولت
دبیر خانه کارگر قزوین معتقد است تبلیغات دولت ظرف دو هفته گذشته مبنی بر اختصاص بستههای حمایتی برای اقشار کم در آمد، پیش از محقق شدن این وعده به تورم اقتصادی افزوده است.
ایلنا- قزوین: دبیر خانه کارگر قزوین: تبلیغات دولت ظرف دو هفته گذشته مبنی بر اختصاص بستههای حمایتی برای اقشار کم در آمد، پیش از محقق شدن این وعده به تورم اقتصادی افزوده است.
عید علی کریمی با انتقاد از تبلیغات دولت پیش از اجرای این طرح به ایلنا گفت: کارگران پیش از دریافت این نوع حمایتها، هزینه آن را در هنگام تهیه کالاهای مصرفی از بازار میپردازند.
این فعال کارگری لازمه اجرای چنین حمایتهایی را انجام یک برنامهریزی دقیق برای پیشبینی و کنترل تمامی جوانب و تبعات آن ذکر کرد و گفت: در شرایطی که دائما ارزش پول ملی رو به کاهش است و دستمزد کارگران هیچ تناسبی با تورم اقتصادی ندارد، این قبیل تبلیغات بر دشواری تامین معیشت خانوادههای کارگری میافزاید.
کریمی در پایان با اشاره به ناتوانی دولت در کنترل تورم اقتصادی، از مسئولان دولتی خواست شرایط سخت زندگی کارگران را درک کنند و به جای صرف انرژی برای تبلیغ وعدههایی که در اجرایشان تردیدهایی وجود دارد، رفتار مسئولانهتری از خود نشان دهند.