خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین:

با خدا عهد بستم ذره‌ای از حق کارگران را واگذار نکنم

کد خبر : ۴۴۲۳۰

با دعای کارگران مشکل مدیران همه برطرف می شود، این دیدگاه و اعتقاد من است حتی در پشت پرده و خلوتگاهم.

سید مرتضی حسینی که در جمع کارگران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فحر سخن می گفت با بیان مطلب فوق افزود: من با خدای خود عهد کردم که یک لحظه حق کارگر را به کسی ندهم. حق کارگر نباید ضایع شود. با دعای کارگران مشکل مدیران همه برطرف می شود، این دیدگاه و اعتقاد من است حتی در پشت پرده و خلوتگاهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین حسینی تاکید کرد: ما ضمن طرفداری از کارگر از مدیری که سرمایه اش را آورده به بخش تولید نیز حمایت می کنیم اگر حمایت نکنیم مدیر هم نمی تواند به کارگ توجه کند، الان بحث اصلاح قانون کار مطرح است هم کارگر بیاید بنشیند دفاع بکند و هم مدیر بیاید و هم بیمه تا حق هیچ کس ضایع نشود، هدف ما این است که سرمایه بیاید به بخش تولید تا اشتغال و تولید رونق بگیرد، کارگران و کارفرمایان باید بیایند جلسات و حرف دلشان را بزنند تا انشاءالله مشکلات حل شود.

این نماینده مجلس با اشاره به دیدار خود با ریاست جمهوری افزود: از احمدی نژاد نامه گرفتم تا مشکل کارگران را حل کنیم دعا کنید مجلس شیخ الاسلامی را استیضاح نکند و مرتضوی برکنار نشود تا مشکل 1500 نفر از کارگان واحدهای بحرانی استان به زودی حل شود.

سید مرتضی حسینی با بیان اینکه آمریکائی ها می خواهند با وارد کردن فشار اقتصادی مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند گفت: آمریکا قدرت نظامی دارد اما شرایط اقدام نظام ندارد، ملت قدرتمند و سپاه قدرتمند و ارتش قدرتمند و ارتش قدرتمند با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام توطئه های آمریکا را خنثی کردند. پاسداران نیروی دریایی سپاه 3 سال پیش رفتند و آرم سپاه را به ناوهای آمریکایی چسباندند و برگشتند، آمریکائی ها هنوز نفهمیدند قایق های سپاه چطور از رادارهای آنها گریختند بنابراین به فکر رویارویی نظامی نیستند به دنبال فشار اقتصادی هستند تا مردم، از نظام اسلامی دلسرد بشوند. لذا هر روز تحریم ها را تشدید می کنند ما الان نمی توانیم نفت صارد کنیم اگر صادر بکنیم هم پول نمی دهند، پول هم بدهند نم یتوانیم جابه جا کنیم به خاطر همین چینی ها بازی درآوردند و جنس های را که نیاز نداریم می خواهند به ما بدهند به هرحال در طول این 30 سال و اندی فشار به این سنگینی نداشتیم البته 40 درصد این مشکلات هم به خاطر بی تدبیری دولتمردان است که در بحث ارز به این نقطه رسیدیم و زالو صفتان و فرصت طلبان که متاسفانه در وزارت خانه ها نفوذی دارند این گرانی را به مردم تحمیل می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نکات تاریخی افزود: طبق اسناد موجود در وزارت دفاع آمریکایی ها زمان شاه ماهیانه 500 دلار از ما حق توحش می گرفتند و در مسائل ارتش شاه اصلا کاره ای نبود حتی اجازه نداشت یک هل کوپتر را جابه جا کند حتی اگر کسی مثلا می خواست نماینده مردم قزوین در مجلس بشود باید می رفت سفارت آمریکا و یا سفارت انگلیس تا نماینده می شد اما امروز به فرموده رهبر عزیزمان، انقلاب اسلامی ایران قدرت های استکباری را خوار و ذلیل کرده است و ما امروز شاخ به شاخ آمریکا در خاورمیانه ایستاده ایم،؛ در فلسطین در لبنان در عراق و در سوریه ایستاده ایم به طوری که اخضر ابراهیمی در شورای امنیت به صراحت می گوید بدون ایران نم یتوانید تصمی بگیرید، این عزت را انقلاب اسلامی به ما داده است.

نماینده مردم قزوین در ملجس شورای اسلامی در پاسخ به اعتراض یکی از کارگران در پایان جلسه که می گفت: گرانی دمار از روزگار مردم در آورده است اگر شما در خانه من 5 کیلو برنج پیدا کردید گردن من را بزنید! اظهار داشت: بنده نماینده مجلس هستم، مجری نیستم که فردا قیمت برنج را پایین بیاورم و قول بدهم از فردا ارزانی می شود اما مشکلات کارگران را درک می کنم از آن روزی که انتخاب شده ام تا حالا یک سرمایه دار به من مراجعه نکرده است، مراجعه کنندگان من اکثرا کارگران، بیکاران، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و من پای قصه ایستاده ام انشاءالله در پایان 4 سال دوره نمایندگی هم به همین شکل خواهد بود، زندگی شخصی من نی این چنین است و اگر کسی از اطرافیان من به وادی اقتصادی بیفتد به من و انقلاب خیانت کرده است و من تا آنجا که بتوانم در درجه اول به مشکلات کارگران رسیدگی می کنم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز