خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع، صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

خانه صنعت و معدن بازوی قوی اتاق بازرگانی است

خانه صنعت و معدن بازوی قوی اتاق بازرگانی است
کد خبر : ۹۷۶۰۷

تحرک و حضور پررنگ تر بخش خصوصی از اهداف عالیه سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

ایلنا: معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص تفویض برخی اختیارات سازمان به خانه صنعت و معدن، ایفای نقشی پررنگ‌تر از سوی این بخش را لازم و متضمن تسریع در امور جاری حوزه تولید در استان دانست.

به گزارش ایلنا در کرج افشار فتح الهی در جلسه کارگروه تولید شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز، که در محل اتاق بازگانی برگزار گردید؛ گفت: هدف از ارتقاء جایگاه خانه، مشارکت افزون‌تر و سازنده‌تر بخش خصوصی در امور مرتبط با خود است تا در همین راستا بتوان با ارائه خدمات متناسب، مناسب‌تر از پیش عمل نمود.

وی افزود: تحرک و حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی از اهداف عالیه سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

فتح الهی با یادآوری عدم تداخل شرح وظایف خانه صنعت، معدن و تجارت، متشکل از انجمن‌های تخصصی صنایع همگن با اتاق بازرگانی، گفت: در عمل وجود خانه صنعت و معدن را می‌توان بازویی قوی برای سازمان و هم برای خود اتاق توصیف کرد که البته باید مورد حمایت هر دو قرار گیرد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت از موافقت مسیح رجبی رئیس سازمان برای حضور اعضای هیات رئیسه خانه در جلسات و کارگروه‌های سازمان خبر داد و افزود: استعلام عدم ساخت مواد اولیه و قطعات تولیدی مورد نیاز واحدهای صنعتی و شناسایی واحدهای تولیدی فاقد مجوز، تعطیل و نیمه تعطیل به خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز سپرده شده است.

فتح الهی در پایان بر حق مشاوره و همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت با واحدهای تولیدی در خصوص ثبت نام اینترنتی درخواست‌های متقاضیان تاکید و خاطرنشان کرد: هدف مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت ارتقاء افزون‌تر جایگاه خانه در استان است و در همین راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز