خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان:

کارگران در انتظار شنیدن خبر رفع مشکلات معیشتی هستند

کد خبر : ۶۴۷۶۶

مهم‌ترین خواسته‌های جامعه کارگری افزایش رقم ریالی کمک هزینه مسکن و اختصاص بن خرید کالاهای اساسی است.

اصفهان – ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان اظهارامیدواری کرد تا فرارسیدن روز جهانی کارگر، دولت اقدام مناسبی برای جبران کسری تامین معیشت کارگران انجام دهد.

اصغر برشان در گفتگو با ایلنا، ضمن دعوت از کارگران برای شرکت در مراسمی که به مناسبت ایام بزرگداشت هفته کار و کارگر برگزار می‌شود، تصریح کرد: هفته کارگر، فرصت مناسبی برای طرح مسایل و مشکلات جامعه کارگری است و امیدواریم که دولتمردان در راستای تحقق خواسته‌های کارگران، اقدام جدی کنند.

وی خواستار حفظ و توسعه اشتغال موجود، ارائه تسهیلات مناسب در جهت تقویت تولید و کمک به کارفرمایان همچنین دفاع از سرمایه گذارانی شد که در راستای اشتغال آفرینی اقدام می‌کنند و گفت: کارگران بسیار امیدوارند که در این هفته، دولت اقدام مناسبی برای تامین کسری تامین معیشت کارگران کند و خبرهای خوشی در این باره بشنوند.

این فعال کارگری، مهم‌ترین خواسته‌های جامعه کارگری را افزایش رقم ریالی کمک هزینه مسکن و اختصاص بن خرید کالاهای اساسی عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر ستاد بزرگداشت هفته کارگر تشکیل شده و قرار است به زودی برنامه‌های بزرگداشت این هفته در استان اصفهان را اعلام کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز