خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر تحقیقات کاربردی استان آذربایجان شرقی:

تحقیقات باید به عنوان یک نیاز در نیروی انتظامی فرهنگ‌سازی شود

کد خبر : ۸۹۰۳۹

گردهمایی رابطین دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با هدف تبیین حوزه‌های کاری رابطین، همچنین بستر سازی و تقویت فرهنگ تحقیق و پژوهش بین کارکنان برگزار شد.

ایلنا: رییس دفتر تحقیقات کاربردی استان آذربایجان شرقی گفت: باید تک تک کارکنان عنصری پژوهشگر و محقق باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا شمسی محمد‌نژاد که در گردهمایی رابطین دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با بررسی جایگاه تولید و مدیریت دانش در ناجا پرداخت و گفت: خوشبختانه از اسفند ماه سال ۹۱ سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا با تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ارتقاء یافته است که این امر نشانگر اهمیت تحقیق و پژوهش در سازمان پلیس و سرآمدی ناجا در این حوزه است.
وی تصریح کرد: تحقیقات و پژوهش باید به عنوان یک نیاز در نیروی انتظامی فرهنگ سازی شود بنابراین لازم است که تک تک کارکنان عنصری پژوهشگر و محقق باشند تا هنگام مواجهه با هر پدیده‌ای به عنوان یک موضوع جدید آن را شناخته و مدیریت کنند.
رئیس دفتر تحقیقات کاربردی استان به اختصاص حوزه فعالیتی برای هر یک از رده‌ها به تناسب نوع ماموریت و جغرافیای جرم اشاره کرد و گفت: اختصاص حوزه فعالیت‌های علمی، از موازی کاری و پراکنده بودن یافته‌ها در رده‌های تابعه استان جلوگیری کرده و باعث می‌شود نتایج به صورت تخصصی‌تر جمع بندی شوند.
گفتنی است این نشست با هدف تبیین حوزه‌های کاری رابطین، همچنین بستر سازی و تقویت فرهنگ تحقیق و پژوهش بین کارکنان برگزار شد.
معرفی حوزه‌های فعالیتی شهرستان‌ها و رده‌های تخصصی، شناسایی گردهمایی‌های مرتبط با حوزه نظم و امنیت استان آذربایجان شرقی (سخنرانی، میزگرد و همایش)، شناسایی اسناد، مدارک و تجهیزات قابل ارایه در موزه انتظامی استان آذربایجان شرقی، آموزش نحوه برگزاری اتاق فکر، مستند سازی رویدادهای امنیتی، انتظامی، آموزش خبر نویسی، شناسایی استعدادهای بر‌تر سازمانی و برون سازمانی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، ثبت و گردآوری تجارب انتظامی کارکنان از محورهای این نشست برای مخاطبین بود.
در این گردهمایی یک روزه ۴۵ نفر از رابطین دفتر تحقیقات کاربردی استان در رده‌های ستادی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های آذربایجان شرقی حضور داشتند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز