خبرگزاری کار ایران

بانک توسعه اسلامی تا۱۲۰ میلیون یورو برای هر پروژه زیربنایی آذربایجان شرقی وام می‌دهد

بانک توسعه اسلامی تا۱۲۰ میلیون یورو برای هر پروژه زیربنایی آذربایجان شرقی وام می‌دهد
کد خبر : ۸۷۴۴۴

این بانک آماده همکاری در زمینه امور زیربنایی، منابع آبی، کشاورزی، بیمارستانی، مدرسه‌سازی و صنایع است.

ایلنا: نماینده بانک توسعه اسلامی از آمادگی کامل این بانک برای پرداخت تسهیلات به پروژه‌های زیربنایی و اولویت‌دار آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی فلاحی که در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت افزود: این بانک آمادگی دارد تا سقف ۱۲۰ میلیون یورو برای هر پروژه زیر بنایی و اولویت دار وام اعطاء کند.

وی با اشاره به مشارکت بانک توسعه اسلامی در اجرای پروژه‌های آبی استان از جمله سدهای خداآفرین، آیدوغموش و سهند، خاطرنشان کرد: این بانک آماده همکاری در زمینه امور زیربنایی، منابع آبی، کشاورزی، بیمارستانی، مدرسه‌سازی و صنایع است.
به گزارش خبرنگار ایلنا استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار که حاشیه برگزاری چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان انجام شد گفت: نشان دادن تصویری واقعی از فضای سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی و اثبات بی‌اساس بودن تبلیغات دروغین غرب علیه ملت ایران را یکی از اهداف عمده برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بود.

وی گفت: به دست آوردن اطلاعات در خصوص طرح‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در خصوص آن‌ها با وجود شرکت‌های مشاور قدرتمند، برای سرمایه‌گذاران بسیار راحت است، با این حال آن‌ها به اطلاعات رسمی اکتفا نمی‌کنند و با تمام محاسبات، ترجیح می‌دهند در فضای شهر و استانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند قرار بگیرند و همراهی سیاسی و اجتماعی را با جریان سرمایه‌گذاری ارزیابی کنند.
احمد علیرضابیگی افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش دیدند که واقعیت، با آن‌چه تبلیغ می‌شود تفاوت دارد.
وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی همگانی در تبریز و حضور تعدادی از میهمانان همایش سرمایه‌گذاری در این برنامه ورزشی، گفت: این همایش تصویر زیبایی از نشاط و سرزندگی مردم تبریز را نشان داد که برای بسیاری از میهمانان خارجی قابل باور نبود و آن‌ها اذعان داشتند که فضای ایران در رسانه‌های غربی به شدت امنیتی توصیف می‌شود.
علیرضابیگی همچنین به حضور ایرانیان مقیم خارج از کشور در همایش سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: این حضور به واسطه ارتباطات گسترده صورت گرفته و ما پاسخ مثبتی از این روابط گرفته‌ایم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از مساعدت‌های بانک توسعه اسلامی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با برآورد پروژه‌های مورد نیاز و تعیین اولویت‌بندی و اعلام آن‌ها به وزارتخانه‌های مربوطه، امکان بهره‌مندی بیشتر از تسهیلات بانک توسعه اسلامی را فراهم کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز