خبرگزاری کار ایران

پاسخ سازمان تامین اجتماعی دراجرا نكردن قانون بیمه كشاورزان قانع كننده نیست

کد خبر : ۸۷۲۶۵

نظام صنفی کشاورزی استان در سفر چهارم رییس جمهوری به تبریز از ایشان برای اجرای کامل قانون بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای درخواستی را مطرح و دکتر احمدی‌نژاد دستور بررسی فوری موضوع را داده بودند.

ایلنا: پاسخ سازمان تامین اجتماعی دراجرا نکردن قانون بیمه کشاورزان قانع کننده نیست

به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران افزود: نظام صنفی کشاورزی استان در سفر چهارم رییس جمهوری به تبریز از ایشان برای اجرای کامل قانون بیمه تامین اجتماعی کشاورزان و جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای درخواستی را مطرح و دکتر احمدی‌نژاد دستور بررسی فوری موضوع را داده بودند، اما متاسفانه پاسخ تامین اجتماعی قانع کننده نبوده و فقط به ذکر قوانین مربوطه پرداخته است.

عطاالله هاشمی با درخواست از استاندار آذربایجان شرقی برای پیگیری موضوع و حمایت از اجرای قانون بیمه تامین اجتماعی کشاورزان به عنوان مطالبه اصلی کشاورزان در استان افزود: تدوین استراتژی‌های بخش کشاورزی استان، افزایش سرمایه گذاری، بازنگری در سیستم بانکی، چاره جویی در کاهش هزینه‌های تولید، ساماندهی بازار محصولات کشاورزی و تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی از اولویت‌های قابل توجه برای ارتقاء بخش کشاورزی در استان است.
هاشمی با بیان اینکه تشکل‌های بخش کشاورزی به ویژه نظام صنفی کشاورزی پتانسیل خوبی برای کمک به مسوولان بخش کشاورزی استان دارد و آماده برعهده گرفتن بخشی از وظایف مربوطه براساس اصل ۴۴ است گفت: سند دار کردن زمین‌های کشاورزی را از دیگر مطالبات و خواسته‌های اساسی کشاورزان استان به شمار می‌رود.

وی از مسوولان سازمان ثبت اسناد واملاک و جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خواست در تعیین حداقل متراژ اراضی کشاورزی تجدید نظر شود تا کشاورزان بتوانند از این طرح استفاده کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز