شهردار تبریز:
مدیران شهرداری تبریز از حاشیهها پرهیز کنند
مردم انتظاری غیر از خدمت و پاسخگویی به نیازها، خواسته ها و مطالباتشان از سوی مدیران اجرایی به ویژه شهرداری ندارند و هرگونه رفتار و اقدام غیر منطقی و خارج از این اصول از سوی خادمین، زمینه ساز یأس و دلسردی مردم خواهد بود.
ایلنا: شهردار تبریز گفت: خدمت شبانه روزی به مردم وظیفه اصلی شهرداری است و مدیران این مجموعه باید با پرهیز از ورود به مباحث و موضوعات حاشیهای تنها در راستای خدمت واقعی به شهروندان گام بردارند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نوین که در جمع مدیران ارشد شهرداری سخن میگفت افزود: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، زمان و مکان نمیشناسد و مدیران و کارگزاران نظام که مدال خدمت به مردم را بر سینه زدهاند باید تا آخرین ساعات و دقایق مسئولیت در راستای عمل به تعهدات خود در قبال آنان گام بردارند.
نوین ورود به حاشیهها و سرگرم شدن در مباحث و موضوعات غیرضروری را آفت مدیریتها دانست و با تأکید بر لزوم تمرکز رفتار و فعالیتهای تمامی مدیران شهرداری بر محور خدمت به شهر و شهروندان خاطرنشان کرد: مردم انتظاری غیر از خدمت و پاسخگویی به نیازها، خواستهها و مطالباتشان از سوی مدیران اجرایی به ویژه شهرداری ندارند و هرگونه رفتار و اقدام غیرمنطقی و خارج از این اصول از سوی خادمین، زمینهساز یأس و دلسردی مردم خواهد بود.
شهردار تبریز با اعلام این که امروز زمان خدمت است افزود: شهرداری به جهت ارتباط مستقیم خدمات و وظایف محوله این مجموعه با امورات جاری و روزمره شهروندان، همواره در معرض قضاوت دائمی قرار دارد و مدیران و کارکنان آن باید با ارایه خدمات حداکثری و پرهیز از ورود به موضوعات و مباحث حاشیهساز، جلب رضایتمندی مردم را وجهه همت خود قرار دهند.