خبرگزاری کار ایران

سوال برنامه ۹۰ جهت‌دار بود؛

بهاروند: می‌خواهند کفاشیان را خراب کنند

بهاروند: می‌خواهند کفاشیان را خراب کنند
کد خبر : ۲۴۲۹۷

همین مانده اعضای هیات رییسه لباس بپوشیم و وارد زمین شویم. وقتی مهدی رحمتی در گرفتن توپ در 2 قدمی ایراد دارد ما باید مقصر شویم؟

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به انتخاب این فدراسیون به عنوان برترین سال 2012 آسیا و اینکه برخی‌ها در داخل کشور آن را به لابی فدراسیون ربط می‌دهند، گفت: اگر AFC با لابی به کشورها عنوان می‌داد به طور یقین لابی کشورهای عربی و کره و ژاپن از ما بیشتر بود.

حیدر بهاروند در گفت‌وگو  با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود:‌ گویا دشمنان در خارج از کشور بیشتر هوای ما را دارند تا خودی‌ها. AFC در چارچوب مقرراتی بهترین فدراسیون آسیا را انتخاب می‌کند که از جمله آن می‌توان به تیم‌های پایه، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان اشاره کرد.

وی ادامه داد: ما اگر در فوتسال جام جهانی حذف شدیم باز هم در مرحله‌ای حضور داشتیم که هیچ تیم آسیایی به آنجا نرسیده بود و یا اگر تیم جوانان ما از رقابت‌های آسیایی حذف شد مقابل کره جنوبی شکست خورد که قهرمان آسیاست، ضمن اینکه باید توجه داشت تاکنون تیم جوانان ما 3 بار فقط تا مرحله یک هشتم صعود کرده بود که 2 بار آن فقط در مدیریت  کفاشیان بود. تیم نوجوانان ما نیز توانست به مسابقات جهانی صعود کند. رقابت‌های آسیا ویژن، تاسیس آکادمی فوتبال و همچنین ساماندهی مدارس فوتبال از جمله مواردی بود که باعث شد فدراسیون فوتبال به عنوان برترین فدراسیون آسیادر سال 2012 شناخته شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما توانستیم با تجهیز استادیوم‌ها 2+2 سهمیه خود را در لیگ قهرمان به 1+3 ارتقاء‌ دهیم. تمامی موارد نشان می‌دهد که ما پیشرفت خوبی داشتیم، این در حالی است که کشورهای عربی از جمله امارات با این همه هزینه موارد شاخصی نداشتند تا به عنوان بهترین فدراسیون آسیا شناخته شوند. هزینه‌هایی که کشورهای مانند امارات و قطر برای تیم ملی خود انجام می‌دهند بسیار بیشتر از هزینه‌هایی است که ما برای تیم ملی گذاشتیم اما با این حال به عنوان فدراسیون شناخته می‌شویم و این نشان می‌دهد ما راه را درست رفته‌ایم.

بهاروند با اشاره به سوال برنامه 90 مبنی بر دلایل شکست تیم ملی گفت: این طرح سوال جهت‌دار است تا اینکه کفاشیان را خراب کنند. ما علیرغم تمامی مشکلات مالی که داشتیم همه امکانات را برای تیم ملی و کی‌روش مهیا کردیم و کوچکترین کوتاهی نداشتیم اما وقتی تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد ما مقصر هستیم یا کادر فنی و بازیکنان؟ دیگر همین مانده خود ما(اعضای هیات رییسه) لباس بپوشیم و وارد زمین شویم. وقتی مهدی رحمتی در گرفتن توپ در 2 قدمی ایراد دارد ما باید مقصر شویم؟

وی افزود: تیم جوانان ژاپن وقتی از مسابقات آسیایی حذف شد که مربیان آن تیم تاکید داشتند از همین فردا همین تیم را برای رقابت‌های المپیک آماده می‌کنند اما در کشور ما شروع کردند به تخریب فدراسیون و اکبر محمدی و این مربی علیرغم اینکه زحمات زیادی کشیده و تیم را تا مرحله یک هشتم بالا آورده بود مجبور به استعفا شد. متاسفانه در کشورمان تخریب‌ها خیلی راحت صورت می‌گیرد اما کسی نیست تشویقی انجام دهد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز