خبرگزاری کار ایران

160شبکه تلویزیونی و رادیویی انتخابات را پوشش دادند

کد خبر : ۸۶۰۹۶

160 شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی استانی و فراملی در برگزاری انتخابات نقش داشتند.

 ایلنا: علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی به همراه مدیران شبکه ها ی یک، دو، سه و قرآن و معارف سیما و نیز مدیرکل مرکز قم، امروز به دیدار مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی،سبحانی و علوی گرگانی در قم رفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سیما، در ابتدای این دیدارها معاون سیما گزارشی از فعالیتهای رسانه ملی اعم از 160 شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی استانی و فراملی در برگزاری انتخابات پرداخت.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها ی تابستان و ماه رمضان سیما در سال جاری، از راه اندازی شبکه مجازی تلاوت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

این شبکه مجازی قرار است در این ایام، نسبت به پخش یک جزء ترتیل قرآن کریم، روزانه از اذان صبح تا اذان مغرب به صورت منظم از شبکه های سیما اقدام کند.

دارابی تاکید کرد؛ برنامه های معارفی سیما بر پایه منظومه فکری قران و اهل بیت و بر پایه نظام امامت و ولایت ترسیم شده است

مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها از فعالیتهای رسانه می در امر برگزاری انتخابات تقدیر و اقدام رسانه را در رعایت اخلاق و عدالت رسانه ای میان نامزدهای انتخاباتی تحسین برانگیز خواندند.

ایشان با اذعان به کار سخت و خطیر رسانه ملی به عنوان تریبیون اسلام و تشیع در جهان، برای موفقیت و سربلندی رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران آروزی توفیق و دعای خیر کردند.

مراجع عظام تقلید همچینین با تاکید بر لزوم پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی به خصوص در عرصه جهانی تصریح کردند رسانه ملی در عرصه جهانی تلاش قابل تقدیری در مقابله به شیعه ستیزی و ایران هراسی استکبار جهانی رقم زده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز