خبرگزاری کار ایران

ضرغامی:

در جریان انتخابات 85 درصد مردم به صدا و سیما اعتماد کردند

در جریان انتخابات  85 درصد مردم به صدا و سیما اعتماد کردند
کد خبر : ۸۴۱۷۱

تثبیت مرجعیت كامل رسانه ملی با ثبت اعتماد 85درصدی مردم به بی‌طرفی و انفعال كامل شبكه‌های ضدانقلاب از نتایج مهم سیاست‌های تبلیغی جمهوری اسلامی است.

 ایلنا: رئیس صدا و سیما با ارسال نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، گزارش جامع عملكرد انتخاباتی رسانه ملی را تقدیم كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، در بخشی از این نامه آمده است: قلم ناتوان و زبان قاصر از ادای حق بزرگواری و لطف بیكران و امیدبخش حضرتعالی به فرزندانتان در رسانه ملی است. بدون تردید هرچه كه هست نتیجه اعتماد ارزشمند شما به خدمتگزارانی است كه با هزاران كاستی و خطا تلاش می‌كنند تا خود را به حداقل انتظارات مورد نظر حضرتعالی نزدیك كنند.

جنابعالی با هدایت تاریخی ملت در خلق حماسه سیاسی فصل جدیدی از پیروزی رهروان خمینی بزرگ در مقابله با استكبار جهانی را رقم زدید و امید به آینده را بیش از گذشته در دلهای مشتاقان انقلاب اسلامی در سراسر جهان روشن ساختید.

از اینكه به بركت و مدد الهی شاهد لبخند رضایت بر چهره نورانی تان هستیم خداوند متعال را شاكریم.

همچنین در بخشی از این گزارش تقدیمی آمده است:

اثبات مجدد قانون مداری و امانت داری در نظام و همچنین حاكمیت كم نظیر امنیت،آرامش و اخلاق در عین خلق فضای پرشور و نشاط و به یاد ماندنی در میان مردم؛ نشان از ارتقاء سطح بینش و بصیرت عمومی در جامعه است.

تثبیت مرجعیت كامل رسانه ملی با ثبت اعتماد 85درصدی مردم به بی طرفی و انفعال كامل شبكه‌های ضدانقلاب از نتایج مهم سیاست‌های تبلیغی جمهوری اسلامی است.

ضرغامی افزوده است: امروز با تثبیت الگوی جدید و پیشرفته تبلیغات انتخاباتی توسط نظام و مبتنی بر انتظارات آرمانی جمهوری اسلامی،از روش‌های سرمایه سالار غربی فاصله گرفته‌ایم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز