خبرگزاری کار ایران

ضرغامی: صدا و سیما از آبروی افراد در انتخابات صیانت می‌كند

کد خبر : ۵۶۲۲۵

رسانه ملی باید پرچم‌دار اخلاق سیاسی در برنامه‌های انتخاباتی باشد و ضمن رعایت اصول بی‌طرفی و ایجاد فرصت مساوی برای همه نامزدها؛ از شخصیت، آبرو و حریم خصوصی افراد به طور جدی مراقبت كند.

ایلنا: سی‌امین نشست افق رسانه با موضوع اخلاق رسانه در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست رئیس رسانه ملی با تشریح وظایف گروه‌ها و برنامه‌سازان گفت: نظارت مستمر بر جامعه و نقد رفتار و عملكردهای نادرست از جمله وظایف اصلی سازمان صدا و سیما است كه باید به صورت سازنده؛ امیدآفرین و به دور از سیاه‌نمائی و تخریب صورت گیرد.
ضرغامی؛ ضمن آسیب‌شناسی رفتارهای سیاسی به ویژه در فضای انتخاباتی در جامعه گفت:‌ رسانه ملی باید پرچم‌دار اخلاق سیاسی در برنامه‌های انتخاباتی باشد و ضمن رعایت اصول بی‌طرفی و ایجاد فرصت مساوی برای همه نامزدها؛ از شخصیت، آبرو و حریم خصوصی افراد به طور جدی مراقبت كند.
رئیس رسانه ملی گفت: باید شعار اول انقلاب كه سیاست ما عین دیانت ما است با الگوسازی از چهره‌های برجسته‌ای كه سمبل این ویژگی بودند به درستی فرهنگ‌سازی شده و جریان‌های سیاسی كه برای كوبیدن رقیب، استفاده از هر وسیله‌ای را مباح می‌دانند مجبور به اصلاح خود شده و یا از سوی مردم طرد شوند.
ضرغامی با تشكر از اظهار لطف رهبر معظم انقلاب نسبت به مدیران رسانه ملی در دیدار با اعضاء مجلس خبرگان؛ گفت: انتظارات دراز مدت از رسانه ملی مجدداً مورد پژوهش قرار خواهد گرفت تا متناسب با واقعیات و توانمندی‌های موجود در كشور؛ رسانه‌‌ی طراز انقلاب اسلامی با رفتاری آرمانی شكل گرفته و با مؤثرترین شیوه به تبلیغ و نشر اخلاق و رفتار اسلامی بپردازد.
رئیس سازمان صدا و سیما در بخش اخلاق اجتماعی با اشاره به اهمیت محیط زیست و حفظ طبیعت زیبای كشور گفت: این موضوع در اولویت برنامه‌‌سازی سال 92 قرار خواهد گرفت تا با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی و پاسخگو كردن مسئولان، نتایج ملموس آن را در انتهای سال شاهد باشیم.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز