خبرگزاری کار ایران

ضرغامی از شبكه آموزش تقدیر كرد

کد خبر : ۵۲۷۲۳

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، دریافتیم که شبکه‌هایی همچون آموزش و قرآن که خیلی مخاطب نداشتند، اما حالا با گذشت مدت زمان کوتاهی با برنامه‌های متنوعی که داشتند متفاوت شده‌اند.

ایلنا: عزت الله ضرغامی در مراسم افتتاح شبکه سلامت و تماشا به عملکرد خوب شبکه آموزش و استقبال مخاطبان از این شبکه اشاره کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شبکه آموزش سیما، صبح امروز(12 اسفند) رییس رسانه ملی در مراسم افتتاح رسمی شبکه تماشا و سلامت که با حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهور، محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت برگزار شد، به عملکرد خوب شبکه آموزش اشاره کرد.

ضرغامی اظهار داشت: شبکه آموزش با برنامه‌های متنوع خود با گذشته خیلی متفاوت است و مخاطبان بسیاری را دارد. شبکه قرآن هم همین طور است.

ضرغامی با تاکید بر اینکه امروزه رسانه ملی با تنوع شبکه‌هایی که داشته، توانسته حداقل نیاز مخاطبان را برطرف کند‌، تصریح کرد: خوشبختانه امروزه رسانه ملی ما توانسته حداقل نیاز مردم را برطرف کند و در واقع سلیقه‌ها را بشناسد و در هر ساعتی از شبانه‌روز برای آنها برنامه پخش کند و همچنین تنوعی که در خود شبکه‌های تلویزیونی ایجاد شده، موجب شده است تا مخاطبان استقبال کنند. همچنین بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، دریافتیم که شبکه‌هایی همچون آموزش و قرآن که خیلی مخاطب نداشتند، اما حالا با گذشت مدت زمان کوتاهی با برنامه‌های متنوعی که داشتند متفاوت شده‌اند.

رئیس رسانه ملی برای چندمین بار است که به عملکرد خوب شبکه آموزش و برنامه های متنوع آن اشاره ای داشته است.

شبکه آموزش سیما با تدبیر مدیرانش با توجه به حسن نیت رئیس رسانه ملی سعی دارد تا در نوروز 92 ویژه برنامه های خاص و متفاوتی را در راستای اهداف آموزشی رسانه ملی روی آنتن ببرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز