خبرگزاری کار ایران

بدنبال ارائه صورتحساب؛

خزانه‌دار كل كشور به ضرغامی نامه نوشت

کد خبر : ۵۱۷۶۱

در نامه معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور به ضرغامی آمده است:ارائه به موقع صورتحساب عملکرد بودجه سال 1390 کل کشور برای توسعه و پویایی این مرز و بوم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی بسیار مهم است.

ایلنا: معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور در نامه‌ای خطاب به ضرغامی گفت: ارائه به موقع صورتحساب عملکرد بودجه منجر به پویایی اقتصادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور خطاب به رئیس رسانه ملی گفت: ارائه به موقع صورتحساب عملکرد بودجه منجر به پویایی اقتصادی می‌شود.

سیدرحمت الله اکرمی خطاب به رییس رسانه ملی در نامه‌ای گفت: توسعه این مرز و بوم مگر به همت انسان‌های سختکوش، پرتلاش، دور اندیش و صادق تحقق نخواهد یافت.

معاون نظارت و مالی و خزانه‌دار کل کشور افزود: آنانی که بی‌آلایش در عرصه اقتصادی، سختی‌های کار را به جان خریدند تا با همدلی و و حدت ماده (98) قانون محاسبات عمومی کشور، در زمره دستگاه‌های اجرایی برتر در ارائه صورت‌های مالی قرار گرفته و مسیر بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع کنند.

وی ادامه داد: تلاش و همت جنابعالی و همکاران ذی‌حسابی طرح‌های عمرانی سازمان صدا و سیما در ارائه به موقع صورتحساب عملکرد بودجه سال 1390 کل کشور برای توسعه و پویایی این مرز و بوم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی را ارج می‌نهیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز