خبرگزاری کار ایران

«مهر بی‌پایان» شبکه سحر نثار مخاطبان بوسنیایی زبان

کد خبر : ۴۷۵۹۹

حضور ارسطو خوش رزم بازیگر مجموعه تلویزیونی «یک مشت پر عقاب» در برنامه «ما و شما» سیمای کردی و پخش فیلم‌های تلویزیونی «مهر بی‌پایان» و «روبات» از سیماهای بوسنیایی و آذری برنامه‌هایی است که یکشنبه این هفته از شبکه سحر پخش خواهد شد.

ایلنا: ارسطو خوش رزم که در مجموعه «یک مشت پر عقاب» به ایفای نقش پرداخته است، می‌ه‌مان برنامه این هفته «ما و شما» سیمای کردی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، وی که در این مجموعه نقش مرتضی دوست دوران سربازی امیرحسین را بازی کرده است، از تجربه حضور در این سریال با بینندگان کردزبان سخن خواهد گفت.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت ۲۱: ۰۰ به وقت تهران با حضور یکی از بازیگران سریال‌های در حال پخش سیمای کردی شبکه سحر یا عوامل دوبله کردی پخش می‌شود. پخش گزارش مردمی و گزارش پشت صحنه دوبله و تولید برنامه‌های شبکه سحر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

مخاطبان سیمای بوسنیایی، یکشنبه ساعت ۱۱: ۲۰ به وقت تهران به مدت ۱۰۵ دقیقه به تماشای فیلم تلویزیونی «مهر بی‌پایان» خواهند نشست.

این فیلم به سرپرستی رحمان رستم‌پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. ترجمه متون این فیلم برعهده مرصاد دلیچ و ویراستاری آن بر عهده سمیرا نظیر بوده و علیرضا نجفی نیز اپراتوری زیرنویس آن را انجام داده است.

فیلم تلویزیونی «مهر بی‌پایان» به کارگردانی محسن منشی‌زاده و تهیه کنندگی سعید پورفرج قصه رضا و فاطمه را به تصویر کشیده است که در جبهه با هم آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. فاطمه که در آن زمان به عنوان بهیار داوطلب در جبهه حضور داشته بعد از ازدواج به فعالیت خود تا زمان وضع حمل ادامه می‌دهد. اما فرزند او به علت شیمیایی بودن مادر قبل از به دنیا آمدن می‌میرد. از این رو آن‌ها سعی می‌کنند کودکی را به فرزند‌خواندگی خود بپذیرند و...

حمیدرضا پگاه، روناک یونسی، فرناز رهنما و سیروس کهوری‌نژاد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «روبات» یکشنبه این هفته ساعت ۱۶: ۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۷ دقیقه به روی آنتن سیمای آذری خواهد رفت.

این فیلم به سرپرستی مهدی حسین‌زاده و مدیریت دوبلاژ محمدعلی نوروش به زبان آذری دوبله شده است.

علی احمدی ترجمه متون این فیلم را بر عهده داشته و فرناز مرام خواه، سعید بحرالعلومی، یوسف نوعی، مهدی حسین‌زاده، مسعود رحیم‌پور و ونوس محسن‌زاده صداپیشگان آن هستند.

فیلم تلویزیونی «روبات» را مهرداد خوشبخت کارگردانی کرده و جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم با نقش آفرینی عمار تفتی، محمود عزیزی، فرناز رهنما، بهار نوحیان، علی طالب لو، نادیا دلدار گلچین و افشین نخعی داستان یک اپراتور روبات را روایت می‌کند که به همراه دوستان دانشجویش تصمیم می‌گیرد یک روبات امدادگر را برای شرکت در مسابقات بین المللی طراحی کند و...

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز