خبرگزاری کار ایران

تن تن و راز قصر مونداس با استقبال تماشاگران مواجه شد

تن تن و راز قصر مونداس با استقبال تماشاگران مواجه شد
کد خبر : ۴۲۰۳۵

نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای با توجه به استقبال تماشاگران در روزهای پایانی هفته با دو اجرا میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

ایلنا: نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای که اجراهای خود را از پنجشنبه ۵ بهمن ماه همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، با توجه به استقبال تماشاگران در روزهای پایانی هفته با دو اجرا میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در دو نوبت ۱۹: ۳۰ و ۲۱: ۳۰ به روی صحنه می‌رود، با بازی هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی روایتی جدید از سری داستان‌های کمدی و مصور تن تن به قلم «ژرژ رمی» اهل بلژیک با نام مستعار هِرژه است که محمد چرمشیر بازنویسی آن را به عهده داشته است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به ساسان پیروز مدیر پروژه، حمید خرم طوسی مدیر تولید و آتوسا قلم فرسایی طراح لباس اشاره کرد.

نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران نیز که پیش از آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رفت، با توجه به استقبال و درخواست علاقمندان، اجراهای خود را از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۳ بهمن ماه در سالن یاد شده از سر می‌گیرد.

در این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای نیز آتیلاپسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، شیرین فرشباف و داریوش موفق به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقمندان برای اطلاع از سایر رویدادهای هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط نمایش‌های یاد شده می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز