خبرگزاری کار ایران

«بحران اقتصادی در غرب» از نگاه شبکه سحر

کد خبر : ۲۹۴۰۰

مجموعه برنامه «بحران اقتصادی در غرب» با هدف بررسی تحولات اقتصادی اخیر در اروپا و آمریکا از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

ایلنا: برنامه تركیبی «بحران اقتصادی در غرب» به تهیه کنندگی مهدی هماتاش در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، به گفته هماتاش در این برنامه مسایلی همچون بیکاری، رکود اقتصادی و علل آن در کشورهایی همچون آمریکا، یونان، اسپانیا، پرتقال، انگلیس، فرانسه و... و تاثیر آن بر اقتصاد جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهدی هماتاش با اشاره به اینکه هر قسمت از این برنامه از سه بخش تشکیل شده است، گفت: در هر برنامه سه تصویر- نریشن داریم که هر کدام یک بحث کلی در ارتباط با بحران اقتصادی غرب را مطرح و تصمیمات و راهکارهای ارایه و به کار گرفته شده از سوی سردمداران اروپایی و آمریکایی برای غلبه بر این رکود و بحران را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

وی به آغاز تولید این مجموعه از شهریور ماه اشاره کرد و افزود: تولید «بحران اقتصادی در غرب» با تحقیق و نگارش متون مربوطه آغاز شد و پس از آن تصویریابی و مونتاژ آن انجام گرفت و هم اکنون هشت قسمت از آن برای پخش از شبکه سحر آماده شده و مابقی نیز مراحل مونتاژ را پشت سر می‌گذارند.

مهدی هماتاش علاوه بر تهیه کنندگی، تحقیق و نگارش این برنامه را نیز بر عهده داشته و غلامرضا صفوی به عنوان گوینده متن، سید محسن موسوی سازنده تیتراژ و وله و مصطفی قوامی به عنوان تدوینگر وی را در تولید این برنامه همراهی کرده‌اند.

پخش برنامه «بحران اقتصادی در غرب» به تازگی آغاز شده و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱: ۴۵ به وقت تهران از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز