خبرگزاری کار ایران

درنگ «گل برار» در سیمای بوسنیایی شبکه سحر

درنگ «گل برار» در سیمای بوسنیایی شبکه سحر
کد خبر : ۲۷۹۹۱

فیلم­های تلویزیونی «تهران دربست» و «گل برار» یکشنبه این هفته به ترتیب از سیماهای آذری و بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش می‌­شود.

ایلنا: فیلم تلویزیونی «تهران دربست» از سیمای آذری پخش می‌­شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، این فیلم که به سرپرستی مهدی حسین‌­زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده و غلامرضا صفوی ترجمه آن را برعهده داشته است، یکشنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۶: ۳۰ به وقت تهران به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن کانال ۱ شبکه سحر می‌­رود.

شهباز دولت­‌نژاد، سعید بحرالعلومی، مهدی حسین­‌زاده، ندا سام و ونوس محسن­‌زاده نیز ازجمله صداپیشگانی هستند که در دوبله این اثر به گویندگی پرداخته­‌اند.

فیلم تلویزیونی «تهران دربست» از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و بازیگرانی همچون امیر غفارمنش، افشین سنگ­‌چاپ، کیانوش گرامی و مریم کاویانی را در فهرست بازیگران خود دارد.

این تله فیلم که حسین تبریزی کارگردانی و سعید منتظر­المهدی تهیه­‌کنندگی آن را بر عهده داشت­‌اند، داستان مرد تنبلی را به تصویر می‌­کشد که بعد از مرگ پدرش سعی دارد بی­‌حوصلگی را کنار گذاشته و مشکلات خانواده­اش را حل کند اما در این مسیر با اتفاقات و ماجراهایی روبرو می‌­شود.

* یکشنبه ساعت ۱۱: ۳۰ به وقت تهران به مدت ۸۷ دقیقه تله فیلمی روی آنتن کانال ۱ سحر می‌رود که به سرپرستی رحمان رستم­‌پور و براساس ترجمه­‌ای از اصغر نیک­سیرت به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. همچنین ویراستاری متون این فیلم را سلما هاجرشیج و اپراتوری زیرنویس آن را علیرضا نجفی برعهده داشته­‌اند.

این فیلم رابطه بین کودک و حیوان اهلی را به تصویر کشیده و داستان زندگی پسربچه‌­ای را روایت می‌­کند که قصد دارد با اسبش (رخش)، کنار دریا رفته و مسافران را با اسب خود سواری دهد ولی طی حادثه­‌ای که منجر به از دست دادن رخش می‌­شود، تصمیم دیگری می‌­گیرد و این تصمیم او را به مسیری تازه از زندگی سوق می‌­دهد.

«گل برار» با نقش آفرینی مینا نوروزی، پرستو صالحی، هرمز سیرتی، داوود سعیدی و علی آهنگری در شبکه دو سیما تولید شده و منصوره صالحی ساروی نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌­کنندگی آن را برعهده داشته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز