خبرگزاری کار ایران

«تولد دوباره» و «امروز، فردا» در شبکه سحر

کد خبر : ۲۴۷۵۵

دو برنامه «تولد دوباره» و «امروز، فردا» موضوعات دینی و اسلامی و سرگذشت تازه مسلمانان را در شبکه جهانی سحر مورد بررسی قرار می‌دهند.

ایلنا: «تولد دوباره» و «امروز، فردا» به ترتیب در ۱۰ و ۱۵ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای به سرپرستی شهرزاد خانی‌پور به زبان انگلیسی زبانگردانی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، «تولد دوباره» و «امروز، فردا» به ترتیب در ۱۰ و ۱۵ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای به سرپرستی شهرزاد خانی‌پور به زبان انگلیسی زبانگردانی شده است.

ترجمه متون این دو برنامه را محسن محسن‌زاده و ویراستاری آن را ملیسا حیدری بر عهده داشته‌اند. گویندگی متن این برنامه بر عهده هدایت منصور هاشمی بوده و رضا عباسی اپراتوری زیرنویس آن را انجام داده است.

«تولد دوباره» و «امروز، فردا» محصول گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما است و محمدرضا اسلام لو کارگردانی و تهیه کنندگی آن‌ها را بر عهده داشته است.

«تولد دوباره» درباره شرح حال و گذشته افرادی از کشورهایی همچون کانادا، آلمان، ایتالیا، اتریش، مالزی، سنگاپور و... است که به تازگی به دین اسلام گرویده‌اند و سرگذشت زندگی و چگونگی مسلمان شدن آنان را به تصویر کشیده است.

برنامه «امروز، فردا» نیز به بررسی مسایل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی روز در ارتباط با بحث آخرالزمان می‌پردازد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز