خبرگزاری کار ایران

فرهاد توحیدی:

آگاهی بخشی رسانه‌ها نقش مهمی در حفظ خانه‌سینما داشت

آگاهی بخشی رسانه‌ها نقش مهمی در حفظ خانه‌سینما داشت
کد خبر : ۹۵۷۹۳

در زمانی که حتی گروهی جرات نداشتند اسم خانه سینما و هیات مدیره را بیاورند، رسانه‌ها از ما حمایت کردند.

ایلنا: رئیس هیات مدیره خانه سینما؛ حیات خانه سینما را مرهون آگاهی‌های صنوف مختلف و فعالیت‌های رسانه‌ها دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد توحیدی که در مراسم روز خبرنگار در خانه سینما سخن می‌گفت، با اشاره به حمایت رسانه‌ها از خانه سینما افزود: ما تا قبل از دی ماه ۹۰ از حمایت رسانه‌ها برخوردار بودیم اما محبت رسانه‌ها از دی ماه ۹۰ که ما از مراکز مختلف تحت فشار بودیم؛ بسیار بیشتر شد و در زمانی که حتی گروهی جرات نداشتند اسم خانه سینما و هیات مدیره را بیاورند، رسانه‌ها از ما حمایت کردند.
وی ادامه داد: دو عامل اصلی بود که توانست کمک کند تا خانه سینما از فشارهای صنفی و غیرصنفی خارج شود: عامل اول آگاهی صنفی اهالی سینما بود که با حضور در جلسات به‌صورت جدی از خانه سینما حمایت کردند و در این جلسات به حقوق خود پی بردند هرچند در پایان این دوره چهار ساله کام ما تلخ شد و گروهی از این اصناف تحت عنوان انجمن به جای دیگری رفت.
وی ادامه داد: عامل دیگری که خانه سینما را نگه داشت افکار عمومی بود. افکار عمومی را شما رسانه‌ها به خوبی اقناع کردید و هرچقدر ما در این باره شکر نعمت کنیم؛ کم کرده‌ایم. امروز نام اهالی رسانه که از سینما حمایت کردند؛ در تاریخ سینمای ایران خواهد ماند و اگر قرار باشد ستون و بخشی را که به کسانی که از سینما و خانه سینما دفاع کرده‌اند، اختصاص دهند؛ طبعا بخش ویژه‌ای به خبرنگاران اختصاص پیدا می‌کند.
کامران ملکی نیز طی سخنان کوتاهی گفت: خانه سینما سال‌های سختی را پشت سر گذاشته است و اگر در این سال‌ها رسانه‌ها نبودند ما احساس تنهایی می‌کردیم.
وی ادامه داد: وضعیت امروز نشان می‌دهد که ریشه‌ها در سینما محکم است و همه ما در کنار هم هستیم و حضور شما رسانه‌ها در کنار سینما و اهالی سینما همواره برکت داشته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز