خبرگزاری کار ایران

امین ناصر نصیر:

انجمن سینمای جوان دارای كاركرد و تعریف درست است

کد خبر : ۷۲۵۶۹

بازیگر سینما درباره برگزاری جشنواره سینمای جوان گفت: جشنواره‌ها برای جوانها یك منبع ایجاد انگیزه و تلاش برای كاركردن و بیشتر دیده شدن است.

ایلنا: امین ناصر نصیر اعتقاد دارد: انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب هایش در جشنواره های متعددی كه برگزاری می كند دارای كاركرد و تعریف درست است.

به گزارش ایلنا، این بازیگر سینما درباره برگزاری چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان گفت: جشنواره‌ها برای جوانها یك منبع ایجاد انگیزه و تلاش برای كاركردن و بیشتر دیده شدن است. نفس رقابت برای جوان‌ها تحرك، پویایی و حركت روبه جلو به وجود می‌آورد.

بازیگر مربای شیرین با اشاره به وجود استعدادهای درخشان در سراسر كشور در حوزه فیلمسازی تاكید كرد: در گوشه و كنار كشورمان جوان‌هایی وجود دارند كه منتظرند شرایطی فراهم شود تا فیلم‌هایشان دیده شود. برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای چنین فرصت مناسبی را در اختیار جوان‌ها قرار می‌دهد.

ناصر نصیر با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد در كشورمان افزود: برگزاری جشنواره باید توام با هدفمندی و برنامه‌ریزی باشد. جشنواره‌های منطقه‌ای نشان می‌دهند كه با دقت راه‌اندازی شدند و انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب‌هایش در جشنواره‌های متعددی كه برگزاری می‌كند دارای كاركرد و تعریف درست بوده است.

چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ 10 تا 13 تیرماه سال 1392 به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهركرد با حضور استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، كرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

علاقمندان تا 28 اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت شركت در جشنواره و ثبت نام به روش اینترنتی به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir مراجعه نمایند.

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهركرد با عنوان بام ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز