خبرگزاری کار ایران

شنبه‌ها «باغ آلبالو» در ایرانشهر اجرا می‌شود

کد خبر : ۶۴۱۳۸

از آنجا که نمایش «باغ آلبالو» به تعداد مشخصی روی صحنه می‌رود و به دلیل برنامه‌های آینده «تماشاخانه ایرانشهر» امکان تمدید اجرای این نمایش وجود نخواهد داشت.

ایلنا: نمایش «باغ آلبالو» که هر شب ساعت ۱۹: ۳۰ در سالن شماره یک «تماشاخانه ایرانشهر» روی صحنه می‌رود، طی دو هفته نخست اجرا پذیرای جمعی از هنرمندان، دانشجویان و علاقمندان به هنرهای نمایشی بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، از آنجا که نمایش «باغ آلبالو» به تعداد مشخصی روی صحنه می‌رود و به دلیل برنامه‌های آینده «تماشاخانه ایرانشهر» امکان تمدید اجرای این نمایش وجود نخواهد داشت، در حال حاضر ظرفیت فروش بلیت‌های اینترنتی «هفته سوم» این نمایش نیز پیشاپیش به پایان رسیده است و تنها تعداد محدودی از بلیت‌های هفته سوم برای فروش حضوری در گیشه سالن عرضه می‌شود.

نمایش «باغ آلبالو» با حضور هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، لیلی رشیدی، مهدی کوشکی، اشکان جنابی، کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، سارا افشار و به آفرید غفاریان، هر شب ساعت ۱۹: ۳۰ روی صحنه می‌رود.
در این نمایش ویشکا آسایش به عنوان طراح لباس همکاری می‌کند و ساخت و اجرای موسیقی «باغ آلبالو» به عهدهٔ پویاپورامین، نیماعقیانی، سارا بیگدلی شاملو است.
تاکنون هنرمندانی همچون: خسرو خورشیدی، داوود رشیدی، مجید سرسنگی، حبیب رضایی، خشایار دیهیمی، احترام برومند، محمد یعقوبی، آیدا کیخایی، روح‌الله جعفری، خسرو احمدی، امیر حسین حریری، کریستف رضایی، هوشنگ قوانلو، رضا صمد‌پور، جمشید گرگین، فلامک جنیدی، هوشنگ گلمکانی، اسماعیل شنگله، مانی حقیقی، امیر رضا کوهستانی به همراه کاردار فرهنگی سفارت ایتالیا با حضور در تماشاخانه ایرانشهر از این نمایش دیدن کردند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز