خبرگزاری کار ایران

بازدید رایزن سفارت ایتالیا از تماشاخانه ایرانشهر

کد خبر : ۶۱۰۶۳

هنرمندان تئا‌تر کشور به همراه جمعی از مدیران هنری و رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا در کشورمان با حضور در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر از نمایش این مجموعه دیدن کردند.

ایلنا: جمع کثیری از هنرمندان نامی کشور، بعد از پایان نمایش‌ها با حضور در پشت صحنه، ضمن تقدیر از نویسندگان، کارگردانان و بازیگرانان این نمایش‌ها با اهدای گل وتبریک سال نو آرزومند تداوم اجرا‌ها و روشنی چراغ تئا‌تر در کشور شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، تعدادی از هنرمندان صاحب نام تئا‌تر، سینما و تلویزیون از نمایش‌های «باغ آلبالو»، «سه گانه اورنگ» و «قرارداد با مرگ» در سالن‌های ایرانشهر دیدن کردند. این آثار نمایشی از ۱۷فروردین آغاز شده، و تا پایان اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

علی نصیریان، جمشید مشایخی، داود رشیدی، اسماعیل شنگله، بهزاد فراهانی، مهدی هاشمی، حسین پاکدل، قطب الدین صادقی، ناصر هاشمی، علی رضا نادری، ایوبی، محمدرضا رنجبر فلاح، مهدی نادری، رضا فیاضی، خسرو احمدی، نیما کرمی، مریم کاظمی، ارشام مودبیان، عباس اقسامی، جمشید گرگین، علی رضا محمدی، روح اله جعفری، فقیه سلطانی، حمیرا ریاضی، رضا صمد‌پور، یارتا یاران، علی رضا اوسیوند، فرهاد اصلانی، فرهاد تجویدی، محمد امیر یار احمدی، شهرام نوشیر، داود فتحعلی بیگی، پریندخت عابدین‌نژاد و... ازجمله هنرمندانی بودند که در اجراهای هفته جاری حضور داشتند و از آثار نمایشی این مجموعه دیدن کردند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید و رزرو بلیط و سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه و یا ازطریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۱۶، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز