خبرگزاری کار ایران

آغاز اجراهای تئا‌تر سال ۹۲ در تماشاخانه ایرانشهر

کد خبر : ۵۹۴۸۳

سالن استاد حمید سمندریان و سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر از شنبه شب آغازگر نمایش‌های تئا‌تر سال ۹۲ می‌شوند و در این میان نمایش‌های «قرارداد با مرگ»، «باغ آلبالو» و «سه گانه اورنگ» روی صحنه می‌روند.

ایلنا: از ۱۷ فروردین سالن‌های نمایشی این تماشاخانه میزبان دوستداران و تماشاگران تئا‌تر می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه ایرانشهر، نمایش «قرارداد... با مرگ» به نویسندگی اسلاومیر مروژک و کارگردانی داریوش مودبیان سالن استاد سمندریان از شنبه شب میزبان نمایش قرارداد با مرگ به نویسندگی اسلاومیر مروژک و کارگردانی داریوش مودبیان می‌شود. این نمایش با بازی داریوش مودبیان و کورش سلیمانی و دستیاران کارگردان: محمد خداوردی و سحر عبداللهی، روابط عمومی: ارشام مودبیان و سهیلا غفاری راد، طراحی لباس، صحنه و دکور: رحیمه صباحی و طراح پوستر و بروشور: مجید توکلی از شنبه ساعت ۲۱، روی صحنه می‌رود.

نمایش باغ آلبالو به نویسندگی آنتون چخوف و کارگردانی محمد حسن معجونی سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر نیز از یک شنبه شب ساعت ۱۹: ۳۰میزبان نمایش باغ آلبالو با بازی هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، لیلی رشیدی، مهدی کوشکی، اشکان جنابی و کاظم سیاحی می‌باشد و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و منشی صحنه:‌‌ رها شیرازی، مدیر تولید: ساسان پیروز، طراح لباس: ویشکا آسایش، طراح پوس‌تر و بروشور: بهراد جوانبخت و چهره‌پرداز: بهارک حامدی اشاره کرد.

نمایش سه گانه اورنگ به نویسندگی مشترک» علیرضا نادری، محمد امیر یاراحمدی و نیما نادری و کارگردانی محمدحاتمی در سالن استاد سمندریان از دوشنبه شب میزبان نمایش سه گانه اورنگ می‌شود. این نمایش با بازی گلاب آدینه، مریم سعادت، پیام دهکردی، عماد سالکی از ساعت ۱۹، به روی صحنه خواهد رفت و عوامل پشت صحنه این نمایش عبارتند از، دستیار کارگردان: فواد خراباتی، منشی صحنه: سارا والیانی، طراح صحنه و دکور: رضا مهدی‌زاده و طراح پوس‌تر و بروشور: علی‌پور طیب.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید و رزرو بلیط و سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه و یا ازطریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۱۶، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز