خبرگزاری کار ایران

نمایش «هملت» از صحنه خارج شد

کد خبر : ۴۶۵۷۶

نمایش «هملت» در آخرین اجرای خود میزبان هنرمندانی چون مرضیه برومند، گلاب آدینه، حبیب رضائی و رضا ثروتی بود.

ایلنا: نمایش «هملت» که عصر دوشنبه ۲۳ بهمن ماه با بازی آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی و داریوش موفق در سالن استاد سمندریان آخرین اجرای خود را به صحنه برد، در پایان با اهداء گل از سوی جواد افشین‌نژاد معاون اجرایی تماشاخانه ایرانشهر با این مجموعه خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، این نمایش که کار خود را از اول دی ماه آغاز کرده بود در طول اجراهای خود میزبان بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ تماشاگر و هنرمند بوده است که از این میان می‌توان به حضور هنرمندانی همچون؛ حسین پاکدل، نغمه ثمینی، پیام فروتن، غوغا بیات، مدیا کاشیگر، شیرین بزرگمهر، علی رفیعی، همایون شجریان، بهزاد فرهانی، رضا کیانیان، حمید پورآذری، امین تارخ، مسعود فروتن، محمدعلی سجادی، رحمان سیفی آزاد، کتایون فیض مرندی، آهو خردمند، مهناز افشار، هانیه توسلی، ویشکا آسایش، لاله اسکندری، شبنم فرشادجو، علی رضا کوشک جلالی، خسرو احمدی، محمدرضا خاکی، بهروز افخمی، هنگامه قاضیانی، خسرو شهراز، فهیمه رحیمی، حسن معجونی، ترانه علیدوستی، مرجان شیرمحمدی، مونا زندی، علیرضا شجاع نوری، علی اصغر دشتی، امید روحانی، علیرضا قربان و... اشاره کرد.

دو نمایش «۲۱ بار مردن در ۳۰ روز» به کارگردانی صابر ابر و «یادداشتی برای سهراب» از اصغر خلیلی اجراهای خود را از ۲۵ و ۲۶ دی ماه در سالن استاد سمندریان آغاز می‌کنند.

همچنین نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای نیز از دیگر آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که تا پایان سال جاری اجرای خود را در سالن شماره یک ایرانشهر ادامه می‌دهد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز