خبرگزاری کار ایران

19 بهمن؛ «تن تن و راز قصر مونداس» با دو اجرا به صحنه می‌رود

کد خبر : ۴۴۰۳۰

نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه با دو اجرا و در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹: ۳۰ به روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای در سایر اجراهای خود به استثناء روزهای شنبه با بازی هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی از ساعت ۱۹: ۳۰ میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به ساسان پیروز مدیر پروژه، حمید خرم طوسی مدیر تولید و آتوسا قلم فرسایی طراح لباس اشاره کرد.

علاقمندان برای اطلاع از سایر رویدادهای هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ با این مجموعه در ارتباط باشند.

سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir/ticket نیز جهت پیش فروش دو نمایش «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای و «هملت» کار رضا گوران در اختیار علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز