خبرگزاری کار ایران

تالار مولوی فعالیت‌های عادی خود را ادامه می‌دهد؛

اجرای نمایش «آهنگ‌های شكلاتی» نوشته اكبر رادی ادامه دارد

کد خبر : ۳۹۲۷۷

نمایش‌نامه «آهنگ‌های شکلاتی» كه اكبر رادی آن را از مهرماه 82 تا آبان ماه 83 به رشته تحریر در آورده است، داستان درگیری همیشگی و تاریخی دونسل است.

ایلنا: «آهنگ‌های شکلاتی» اثر اکبر رادی به کارگردانی مسعود طیبی از روز یكشنبه (24 دی‌ماه) در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این اجرا به گروه اجرایی نمایش در مه بخوان که از سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر حذف شدند و استاد احمد دامود و دکتر رکن الدین خسروی و بنیاد اکبر رادی تقدیم شده است. نمایش آهنگ های شکلاتی پنجمین اثری است كه گروه میزانسن از استاد رادی به روی صحنه می برد.

بهروز کاظمی، مسعود طیبی و صالح لواسانی در این نمایش ایفای نقش می كنند.
همچنین، در این نمایش‌نامه، حسام منظور، مشاور کارگردان، ایمان یزدی، دستیار کارگردان، اسماء رمضانی، منشی صحنه،‌ رامین یحیی زاده، مدیر صحنه، سعید حسنلو، طراح صحنه، اسماء رمضانی، طراح لباس، حامی علیزاده، طراح نور، بتسابه نعیمایی، طراح گریم است.

امور رسانه ای این اجرا را پیمان شیخی برعهده دارد و مسعود طیبی نیز پوستر وبروشور آن را طراحی كرده است.


نمایش‌نامه «آهنگ‌های شکلاتی» كه اكبر رادی آن را از مهرماه 82 تا آبان ماه 83 به رشته تحریر در آورده است، داستان درگیری همیشگی و تاریخی دونسل است، فرزندان و پدر و مادرشان، چرا که هر کدان به طبع گذشت زمان، توسعه تكنولوژی و تغییر شرایط اقتصادی، اجتماعی و.. درک متفاوتی از محیط پیرامون خود دارند. در این اثر تقابل پسر جوان و مرد جا افتادی میانسالی را در پارک می‌بینیم که پسر بر اثر فشارها از خانه بیرون‌زده و زندگی تنها را برای خود برگزیده است. پسر، که جوانی عصیان‌گر است بی‌رحمانه بر همه چیز می‌تازد. او، هم حق دارد و هم گاهی همه چیز را به کام خود می‌خواهد. مرد میانسال که تجربه یاری گر اوست با آرمش به تقابل به این جوان عصیاگر بر می‌خیزد و این گفتگو به بررسی ویژگی‌های هر دونسل می‌پردازد و درنهایت هر دوی آنها مسیر جدیدی را طی می‌کنند.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز