خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت‌های نمایشی ایرانشهر پس از ایام سوگواری

کد خبر : ۳۵۲۷۱

مجموعه تماشاخانه ایرانشهر از روز یکشنبه ۲۴ دیماه فعالیت‌های نمایشی خود را از سر می‌گیرد.

ایلنا: مجموعه تماشاخانه ایرانشهر که در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۱ و ۲۲ دیماه مصادف با شب رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین شب‌های شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اجراهای خود را به حالت تعلیق در می‌آورد، از روز یکشنبه ۲۴ دیماه فعالیت‌های نمایشی خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، این مجموعه هنری از روز یکشنبه ۲۴ دیماه پس از تعطیلات اعلام شده، فعالیت خود را با دو نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران از ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان و «درخت بلوط» کاری از گروه تئا‌تر نقشینه از ساعت ۱۸: ۳۰ در سالن شماره یک آغاز خواهد کرد.

نمایش ۹۰ دقیقه‌ای «هملت» با بازی آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، ستاره پسیانی و داریوش موفق روایتی امروزی از تراژدی هملت اثر شکسپیر است که از سوی محمد چرمشیر بازنویسی شده است.

نمایش «درخت بلوط» نیز که هر شب با بازی رضا مولایی اجراهای خود را در سالن شماره یک ایرانشهر ادامه می‌دهد، تا ۲۹ دیماه با حضور یکی از بازیگران نامی تئا‌تر، میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

تمرین نمایش‌های «تن تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت آرای و «مسافران عزیز...» به کارگردانی صابر ابر نیز از دیگر فعالیت‌های نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که همه روزه در سالن‌های این مجموعه انجام می‌شود.

 این آثار پس از اخذ مجوز از سوی اداره کل هنرهای نمایشی اجراهای خود را از اوایل بهمن ماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کنند.

علاقمندان برای تماشای نمایش‌های یاد شده می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ و یا مراجعه با سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www. tamashakhaneh. ir نسبت به تهیه و یا رزرو بلیت اقدام نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز