خبرگزاری کار ایران

تهامی، شکیبا و محمدزاده بازیگران این هفته «درخت بلوط»

کد خبر : ۳۴۹۰۷

نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئا‌تر «نقشینه» که هر شب با حضور یکی از هنرمندان روی صحنه می‌رود در هفته سوم بهمن ماه اجراهای خود را با حضور نوید محمد‌زاده، هوتن شکیبا، کورش تهامی و... ادامه می‌دهد.

ایلنا: نمایش «درخت بلوط» نوشته تیم کرواچ است که هر شب در اجراهای خود علاوه بر بازی رضا مولایی از حضور یکی از بازیگران مطرح تئا‌تر بهره می‌برد و از یکشنبه تا سه شنبه مورخ ۱۷ تا ۱۹ دیماه سال جاری به ترتیب با حضور هنرمندانی چون نوید محمدزاده، هوتن شکیبا و کورش تهامی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، تاکنون هنرمندانی همچون امین تارخ، داریوش مودبیان، کامبیز دیرباز، سروش صحت، علی سرابی، امیر دلاوری، برزو ارجمند، مهدی پاکدل، امیر آقایی، مهرداد ضیائیان، علی صالحی، سعید چنگیزیان، مهدی سلطانی، رامبد جوان، حمیدرضا آذرنگ، حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، می‌رطاهر مظلومی، رضا حداد، کوروش سلیمانی، مسعود کرامتی، شهرام حقیقت دوست، هومن سیدی، رضا مولایی، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی، امیر آقایی، نادر فلاح، خسرو شهراز و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط این نمایش می‌توانند از طریق شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۱۶ و ۸۸۸۱۴۱۲۵ با این مجموعه در ارتباط باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز