نهمین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ منتشر شد

در صفحات روی پردهٔ جدیدترین شمارهٔ ۲۴ که از این به بعد با تغییراتی در گرافیک و ساختار منتشر میشوند؛ علاوه بر معرفی و بررسی پلهٔ آخر مجموعه مطالبی دربارهٔ فیلمهای پذیرایی ساده، بیخود و بیجهت، من مادر هستم و یه عاشقانهٔ ساده به چشم میخورد.
ایلنا: نهمین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ که شمارهٔ پیاپی ۳۵ محسوب میشود با گفتوگویی با علی مصفا دربارهٔ فیلم پلهٔ آخر منتشر شد. تصویر روی جلد این شماره به مناسبت همین گفتوگو به عکسی از علی مصفا اختصاص یافته است.
به گزارش ایلنا، در صفحات روی پردهٔ جدیدترین شمارهٔ ۲۴ که از این به بعد با تغییراتی در گرافیک و ساختار منتشر میشوند علاوه بر معرفی و بررسی پلهٔ آخر مجموعه مطالبی دربارهٔ فیلمهای پذیرایی ساده، بیخود و بیجهت، من مادر هستم و یه عاشقانهٔ ساده به چشم میخورد. گفتوگو با مانی حقیقی و ترانه علیدوستی دربارهٔ همکاری در پذیرایی ساده، گفتوگوی مجید اسلامی با عبدالرضا کاهانی دربارهٔ ویژگیهای بیخود و بیجهت، گفتوگوی آرش خوشخو و علیرضا معتمدی دربارهٔ نقاط منفی و مثبت این فیلم و گفتوگو با پانتهآ بهرام دربارهٔ بازی در دو فیلم بیخود و بیجهت و من مادر هستم از دیگر مطالب این بخش از مجله است.
در صفحات سینمای دنیای شمارهٔ دی ماه مجلهٔ ۲۴پروندهای برای فیلم دستنیافتنیها (نمایندهٔ کشور فرانسه در مراسم اسکار امسال) منتشر شده است. گفتوگو با کارگردانان، بازیگران و گزیده نقدهای منتقدان فرانسوی و آمریکایی دربارهٔ این فیلم از مهمترین مطالب این پرونده است. مجید اسلامی در بخش نیمنگاه یادداشتهایی دربارهٔ فیلمهای زنگار و استخوان، دستنیافتنیها و بیقانون نوشته است. مجید بسطامی هم در صفحات روی پردهٔ سینمای دنیا، جدیدترین فیلمهای خارجی اکران شده را معرفی کرده است. اسکایفال، اطلس ابری و هفت روانپریش تعدادی از فیلمهای معرفی شده در این بخش هستند.
جدیدترین قسمت کارگاه آموزش نقدنویسی و گفتوگو با امیر پوریا دربارهٔ معیارهایش در نقدنویسی در بخش کارگاه مجله منتشر شدهاند.
یادداشت بهمن فروتن دربارهٔ دلبستگیاش به سینما، مرور کارنامهٔ بازیگری وینونا رایدر، شرح یکی از سکانسهای ماندگار محلهٔ چینیها (رومن پولانسکی) و پروندهای برای فیلم دستهٔ پخش و پلا (ژان لوکگدار) به همراه گفتوگویی با فرزاد مؤتمن دربارهٔ این فیلم هم در بخش نوستالژی این شماره از مجلهٔ ۲۴ منتشر شده است.