خبرگزاری کار ایران

برای شركت در جشنواره سی‌ویكم؛

نمایش «بخش شماره 6» روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۲۹۲۲۰

این نمایش داستان آدم‌هایی است که در یک فضای نامعلومی بستری هستند و به یكی از آنها القا می‌شود قبل از بیماری، خلبان هواپیمای ناتو بوده است.

ایلنا: نمایش «بخش شماره 6» نوشته و کار پیمان کریمی از اصفهان، در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهدشد.

به گزارش ایلنا به نقل از  ستاد خبری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر، نمایش «بخش شماره6» که در بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر مناطق، به عنوان اثر برگزیده از اصفهان شناخته شد، در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.

به گفته پیمان کریمی این نمایش داستان آدم‌هایی است که در یک فضای نامعلومی بستری هستند؛ به یکی از بیمارهای موجود در این فضا که حافظه‌اش را از دست داده القا می‌شود که قبل از بیماری، خلبان هواپیمای ناتو بوده است. وی به مرور زمان و با تلقین اطرافیان، تصمیم می‌گیرد بقیه افراد آن مکان را به مقر ناتو در سوئیس منتقل کند.

در این نمایش مصطفی بهشتی، حسین اصفهانی، فرهاد فتحی، مهرنوش مردی‌ها و پریسا رسا به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین مهرنوش مردی‌ها به عنوان طراح صحنه، بهزاد رضایی به عنوان طراح نور و محسن هادی و حامد حسینی به عنوان مجریان موسیقی با پیمان کریمی همکاری خواهند داشت.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 13 بهمن به دبیری سعید کشن‌فلاح برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز