خبرگزاری کار ایران

معاون هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد

کد خبر : ۲۶۹۷۱

در طی حکمی از سوی مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، امیرحسین حریری به سمت معاون هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد.

ایلنا: در طی حکمی از سوی مدیرعامل خانهٔ هنرمندان ایران؛ معاون هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ در متن این حکم آمده است:

هنرمند گرامی جناب آقای امیرحسین حریری

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه هنرهای نمایشی، به موجب این حکم به عنوان معاون هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر منصوب می‌شوید.

لازم می‌دانم از خدمات جنابعالی در زمان تصدی مشاور اجرایی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران قدردانی نمایم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی مسئلت دارم.

امیرحسین حریری فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد رشته کارگردانی تئا‌تر از دانشگاه تهران است که عناوینی همچون؛ دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئا‌تر دانشگاهی ایران، مدیر اجرایی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، رئیس مرکز تئا‌تر تجربی دانشجویی ۸۳-۸۴، مدیر اجرایی چهارمین جشنواره تئا‌تر رضوی، دبیر، قائم مقام و مشاور چندین دوره جشنواره سراسری تئا‌تر تجربه، مشاور اجرایی مدیرعامل خانه هنرمدان ایران- ۹۱، مدیر پژوهشی خانه تئا‌تر دانشگاهی ایران ۸۹-۹۰ و... را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.

کارگردانی بیش از ۱۵ اثر صحنه‌ای در داخل و خارج از کشور، داوری، بازخوانی و بازبینی چندین دوره از جشنواره‌های استانی، سراسری و بین المللی از سال ۱۳۸۴تا کنون نیز برخی از سوابق هنری حریری است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز