خبرگزاری کار ایران

دومین اجرای هنرمندان نمایش «چاله» به جمشید مشایخی تقدیم شد

دومین اجرای هنرمندان نمایش «چاله» به جمشید مشایخی تقدیم شد
کد خبر : ۲۵۸۶۸

اجرای نمایش «چاله» به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی و با حضور اندیشه فولادوند، عمار تفتی و عاطفه نوری از ۱۰ آذر آغاز شده است.

ایلنا: اجرای نمایش «چاله» به نویسندگی و کارگردانی سهیل بیرقی و با حضور اندیشه فولادوند، عمار تفتی و عاطفه نوری از ۱۰ آذر آغاز شده است. این نمایش تاکنون با استقبال تماشاگران مواجه بوده و طبق اعلام مدیر روابط عمومی دیشب برای دومین بار ویژه هنرمندان به روی صحنه رفت که این اجرا به جمشید مشایخی تقدیم شد.

به گزارش ایلنا، سهیل بیرقی که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان در سینما و تئا‌تر فعال بوده است، طی مصاحبه‌ای «چاله» را این گونه معرفی می‌کند: «در واقع نمایش براساس یک ایده انتزاعی شکل گرفته که ممکن است در جهان پیرامون ما اتفاق نیفتد، ولی با لحنی کاملا واقع گرا اجرا خواهد شد تا برای تماشاگران باورپذیر باشد. همچنین تغییر صحنه و طراحی نور در این نمایش وجود ندارد و تنها از یک لامپ سقفی استفاده شده است. در واقع سعی کردم که نمایش کاملا واقعی باشد، به طوری که در لباس‌ها نیز مخاطبان شاهد لباس‌های تئاترال نیستند و همه چیز شبیه به یک زندگی واقعی است.»

این نمایش تاکنون میزبان هنرمندانی چون: جمشید مشایخی، رسول صدر عاملی، مهتاب کرامتی، تورج اصلانی، سعید سهیلی، افشین هاشمی، علی توکل نیا. حسن توکل نیا. همایون اسعدیان. هومن خلعتبری. منوچهر محمدی. عباس غفاری. مهدی نادری. یحیی پاکدل. مهرداد صدیقیان و هدی ذین العابدین، محمد شمس لنگرودی، کمال تبریزی، ابراهیم فروزش، فرهاد توحیدی، فرشته طائرپور، جواد طوسی، رضا یزدانی، مرجان شیر محمدی، سامان سالور، امید بنکدار، نیما دهقانی، شاهرخ دولکو، محمد احمدی، منصور ضابطیان، مهرانه مهین ترابی، غزل شاکری، مسعود سلامی، شاهین امین، آزاده نامداری، مژده لواسانی بوده است.

اندیشه فولادوند و عاطفه نوری با حضور در این نمایش برای اولین بار بازیگری تئا‌تر را تجربه می‌کنند. در توضیح این نمایش آمده است: «داری راه می‌ری که یهو زیر پات خالی می‌شه...»

نمایش «چاله» هرشب ساعت ۲۰ در تماشاخانه پارین واقع در زعفرانیه، موزه زمان به اجرا در می‌آید. همچنین برای خرید اینترنتی بلیط می‌توانید به سایت www. sayehtheater. com/ticket مراجعه کنید.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: سامان بیرقی، مدیر تولید: کامران حجازی، مدیر اجرایی: امید جزینی، جانشین تولید: سروش بیرقی، طراح صحنه و لباس: رضا رزم، عکاس: آوا کیایی، طراحان نور: ابراهیم اشرفی و مهران ممدوح، طراح پوس‌تر و بروشور: مهسا نوروزی، گروه کارگردانی: سوده سعدایی و سارا عبداللهی، ساخت تیزر و آنونس: محسن بهاری و حسام خلوصی، افکت صدا: محسن بهاری، گروه صحنه: امیر سالار سلیمانی و کیانوش صالحی.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز